Gå til innhold

Råd ang. senk


olechr
 Share

Anbefalte innlegg

Trenger råd angående senkefjører i mm. Skal ha senkefjører på en e34 m50b25, men felger blir ikke handlet inn før neste år, men vill gjerne ha senkefjører i vinter. Dimmen på felgene jeg skal ha neste år blir XXX/(35-40)-17. Noen som har anbefalinger på senkefjører i mm?

Mvh Ole Christian :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert innom alle de sidene nå å ingen av de hadde 60/40 senk.. nærmeste jeg kom var 55/35 men det var ikke til m50b25 modellen. Jeg får bare søke videre, men vist noen har noen innspill til hvor jeg kan finne det så hadde det vert flott :)

Mvh Ole Christian Løken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert innom alle de sidene nå å ingen av de hadde 60/40 senk.. nærmeste jeg kom var 55/35 men det var ikke til m50b25 modellen. Jeg får bare søke videre, men vist noen har noen innspill til hvor jeg kan finne det så hadde det vert flott :)

Mvh Ole Christian Løken

da hadde jeg gått for 55/35, kanskje den siger noen mm ekstra og da blir det perfekt stuk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg vil anbefale 60/40 senk fra www.Schmiedmann.no. Bestilte til rundt 1800,- og fikk det godkjent i vognkort.

MEN: jeg måtte bytte dempere fremme, fra org. til sportsdempere fra Lowtec :) Siden fjærene fremme er veldig små, måtte jeg ha 'mindre' dempere og. Kanskje logisk?

Er storfornøyd jeg!

hørest ut som en way to go :).. takker for tipset! har vell ikke et bilde av bilen din med 60/40? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...