Blokkis Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Hei! Har akkurat handla meg en E46 sedan, og forrige eier har ikke vært nøye med innvendig vask ( virker som han har hatt en hund i den! ). Og da tenkte jeg å rense den skikkelig! Noen som har noen bra produkter/ råd jeg kan bruke for å få dette pent igjen og til å lukte "nytt" ? Takker for svar og råd! Mvh Tor-Arne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 E46`en jeg kjøpte så heller ikke ut og luktet ikke godt. Støvsugde først , så kjøpte jeg stoffrens (skumtype) som jeg børstet godt inn i setene, og deretter støvsugde opp. Var en del jobb da jeg gikk over alt to ganger. men det ble veldig bra. taket bare vasket jeg med såpe og vann.. ikke dryppende våt klut, men ganske fuktig. Så nå lukter det godt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Kjøpte forresten bare billigrens på biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Er nok sånt jeg må gjøre ja! Har sånn skum type selv, men jeg tok bare engang, må nok ta flere ganger og litt mer nøye! Første gang var bare for å prøve. SKjønner ikke hvorfor folk ikke gidder å ta vare på interiøret sitt, er jo tross alt der man bruker mest tid når man bruker bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Låner denne tråden litt siden det er noe av det samme:) Noen som har peiling på hva det koster å farge skinn seter? så det på wheeler dealer på discovery. der tok de å farga på nytt igjen pga slitasje. men det går kansje ann å bruke en annen farge også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Sant det... tro meg, det var et helvete, Jeg pøste på med skum... og skrubbet nesten så det ble slitemerker i setene hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Hehe, må nok til det! klar kan sende den på proff rens, men frister å prøve selv! Er litt morro å jobbe litt med sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Putt de i vaskemasinen på 90 grader med fargen du ønsker...hehe.. nei.. hakke peiling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Hvertfall når det skal så lite til å spare litt penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 jess, ta den skikkelig i morgen, og må få tatt den utvendig engang til å, er man nøye så er man nøye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 jeg kjøpte stoffrens på torshov for 100 kr, og den tok ALT! og det lukta supert i bilen etterpå, så anbefaler den den var gul ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå