gkw89 Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 er vanlig m20blokk det her? og starter den uten div deksler og nips..
ehrnst Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 Vanlig blokk? Er samme blokka som b20, kan også borres til 2.5. Den fyrer uten deksler osv ja. Er bare øvre reg.deksel mener jeg, men jeg ville uansett tatt en service, og byttet register osv. Jeg kjørte den i over et år byttet kun olje og fylte bensin. Svetter ikke noe spesielt på den tiden heller. Har stått med olje siden jeg tok den ut så simringer etc bør være tett Slå på tråden om det er noe
gkw89 Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 jeg er bilmekaniker, så sånne ting er ikke no prob... det dekselet har ikke jeg hatt på noen av mine heller.. men er dette 149hk'n??
ehrnst Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 Ut i fra støpenr, ledningsnett osv ser det slik ut ja. Gikk bedre enn de 320 jeg har kjørt og
gkw89 Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 okaii... den er vel ikke den str jeg skal ha på hardy'n, men skal se om jeg får skrapa sammen no restpenger... nesodden er jo "rett" borti her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå