Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du forklare litt mer hva du mener med 327? Mener du M20B25 bygd om til M20B27 ved hjelp av andre råder, stempel og veiv? Hvor langt har den gått? Hvilken toppakning? Bolter? Andre modifikasjoner du har gjort som gjør den verdt pengene?

Skrevet
Kan du forklare litt mer hva du mener med 327 med 325 topp? Mener du M20B25 bygd om til M20B27 ved hjelp av andre råder, stempel og veiv? Hvor langt har den gått? Hvilken toppakning? Bolter? Andre modifikasjoner du har gjort som gjør den verdt pengene?
de beste eg kan forklare er de at de er ein orginal 327 blokk me alt å ein 325 topp.. meir teknisk veit eg ikkje.. men vist du synest de var dyrt så kan du jo komme me eit bud..
Skrevet

Edit: Hoppet over delen hvor du sa det var 325 topp. Vel, da er det jo en ganske potent motor med rundt 200 hester. Men hadde håpet at det ikke var 325e blokk, mer fan av M21-dieselveiv setupen.

Skrevet
Edit: Hoppet over delen hvor du sa det var 325 topp. Vel, da er det jo en ganske potent motor med rundt 200 hester. Men hadde håpet at det ikke var 325e blokk, mer fan av M21-dieselveiv setupen.
me grenrør å full efekt rør å kn filter flekte eg ein sierra coswort (orginal) me den motoren.. da sto motoren i ein e30 cupe.. så de er futt i den.. men bud ønskes..
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...