pepz Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Må desverre selge min kjære bmw grunnet kjøp av hus og arbeidsbil. Den er unik, og må bare sees for å få et skikkelig intrykk! Den er nesten helt orginal, sett bort fra felger/senkesett. Men utvendig har den et skikkelig ekte bmw m-tech utseende. Har byttet bremseskiver og klosser forran nylig(2-3mnd), og bak 7-8mnd siden. Det er også komplett service hefte på bilen! Den er også 100% rustfri. Har stått i garage mens jeg har eid den, og vært flittig vasket og rengjort(invendig like ofte som utvendig). OBS: Frontfangeren har litt lakkskader. Har pratet med et verksted, å fikk beskjed om en plass fra 3 til max 5000kr for hele jobben fra du tar av fangern til den sitter på igjen ny lakkert. Flere bilder av interiøret/motorrommet o.l kan komme fortløpende, hvis noen viser interesse. Slengte bare ut bildene jeg hadde på pc'n for øyeblikket. Pga en useriøs kjøper har jeg enda bilen, setter nå ned prisen og håper den går fort vekk! 165,000!!! Ta kontakt pr tlf. 47935103 - 07:00 til 22:00 hver dag kan du nå meg. - - - - - - - - - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Kom med flere bedre bilder, og av interiøret. Og gjerne en prisantydning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Da unngår du hvertfall masse bud som du selv ser på som skambud, og unødvendige spørsmål om pris, fra de som ikke er villig til å gi minsteprisen du selger den for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepz Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Oppdaterte første posten med endel bilder av interiøret, lista under døret med bmw merket og dørkarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepz Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepz Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Pga en useriøs kjøper er bilden enda for salg, har satt ned prisen BETRAKTELIG, og den går nå for 165,000kr. Første mann til mølla! Må ha den bort asap, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Kor i norge holder du til . Er dette 2,0 l med 150 hk elle 2,2 med 170? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepz Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Bor i Lofoten. 2.0 l med 150 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Bor i Lofoten.2.0 l med 150 hk Takk for svar. Desverre alt for langt borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepz Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Jeg kan jo bare kjøre bilen til nermeste naf kontor å ta en test hvis det ikke er mulig å reise opp hit.. og evt hurtigrute fra lofoten og til hvor enn du bor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg