Arotished Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Noen som har gjort dette før og har en guide? Jeg en 1996 E39 med DEPO baklykter. Jeg hadde lyst på nye LED facelift lykter men uten å egentlig tenke over det bestilte jeg et par med HELLA LED baklykter. Det første jeg ser er jo at kontakten er annerledes men også at selve festet er annerledes. Andre spørsmålet er om det finnes en overgang ifra prefacelift og facelift?
mudbug Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Her er det en link med DIY. http://www.bmwdiy.info/celis-rear/index.html Lykke til
Arotished Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Mange takk, fant nettopp lignende installation DIY selv. Selger noen i norge slike retro-fit kit?
mudbug Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Jeg kjøpte selv dette settet. Varenummer: 63210024983 http://www.schmiedmann.no/5_serie/E39/u ... .htm#pg108
Arotished Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Takker, men det virker som at M5 baklykter ikke passer på pre-facelift biler :/ Borra hullene nå men passer fremdeles ikke.
bmw pat Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Passa på min iallefall. En måtte en vel borre et nytt hull, eller utvide et. En stund siden jeg gjorde det nå
Arotished Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Virker som at M5 lykta ikke er så dyp som mine DEPO lykter slik at det blir en stor glipe rundt hele lykta mot chassiset når jeg plasserer den på, nesten slik at den bunner. Jaja, er ihvertfall til salgs nå
bmw pat Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Høres rart ut. Du har pakningene på plass? Evnt kan du legge noen skiver mellom på skruene til lykta for å bygge den ut litt.
Arotished Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Bruker jeg pakningen blir gapet enda større. Lykta bunner i karroseriet før lykta er på plass.
Arotished Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Passa på min iallefall. En måtte en vel borre et nytt hull, eller utvide et. En stund siden jeg gjorde det nå Kunne du sendt et bilde med lykta tatt av så jeg kan se hva du har gjort? Etter det jeg ser så er det det som jeg har markert med rødt som evt. må skjæres ned eller så må du lage hull eller utvide karosseriet for å få plass til E39 M5 lykter på "vanlige" E39'er
Arotished Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2009 Forskjellen på prefacelift og facelift når det kommer til selve festet er at de nedre boltene er plassert litt lengre nede på facelift som gjør at man må bore ut nye hull men er det andre forskjeller? Forstår ikke hvorfor den E39 M5 lykta ikke passer....
ice69 Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 problemet ligger ikke der du har merket. men ser du den lille plastkanten som stikker ut under den pæren ved det feltet du har merket... jeg pusset ned denne, og da kom lykten helt inn
EBørøsund Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Sleit med det samma selv, men etter en runde med hammeren passet lyktene, er bare å banke litt, så blir det bra.
Arotished Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 yes, vare bare å pusse ned denne kanten ja så ble det perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå