Ceylon Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Har liggendes en 4 store raketter og en god del batteri... Ganske heftige saker. Tipper ett sted rundt 5-10 000 i verdi, for å si det sånn.. du bør ha en stor stv eller varebil for hente alle kartongene. Bare kom med forslag, byttes vekk. Trenger f eks kant felger til e34, m5 sideskjørt... subber og forsteker er og av interesse.
Ceylon Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Hvis noen noen vil kjøpe dette så går det for 3 lapper....
lloydsb Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Raketter? Bilder? må bare "sende" noen til meg:P gratis bump! dette må du ta bilde av:)
hylle Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Du tar et batteri og setter det inn i en telefonstolpe, fyrer av og filmer dritten, Legg ut film her så er shitten så godt som solgt!!
ojstejn Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Fett! Hvor i Bergen holder du til? Send gjerne pm
Ceylon Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Ok... skal skaffe bilder av alt imorgen. Tror jeg står over å sprenge telefonstolpe... hehe. Husk at jeg ikke kan sende noe via post, må hentes.
AlXz Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Spleiserunde ? Alle her spytter inn litt hver, og når du er oppe i 3000 putter du alt i en haug, tenner på og løper Må filmes selvfølgelig Hehe... neida.., men 60mil blir noe langt for litt fyrverkeri
Ceylon Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2009 Sånn.. da er bilder av noe på plass...
skillbill Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 "pinne-raketter" er uansett forbudt? men de så rimelig heftige ut!
Ceylon Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2009 .... så dumt... da får eg bare hive de.. hehe Nei kom på at jeg trenger å få koblet noen ledninger på m106 turbomotoren som står e 34`n Er det noen her som klarer å få den til å gå så får de dette som takk Den får ikke bensin og heller ikke gnist..
Bjarte87 Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Lais! eg holder til i bergen, og er forsåvidt int i noe av dette. Har alt for mye bilstereo i alle slags størrelser og merker. Så kunne jo sett om me fekk til ein bytte handel eller noe her da: Fint med litt skikkelige greier til nyttår;-) Send pm ang ka bilstereo som hadde vert int så ser me ka eg har. Mvh Bjarte
Ceylon Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 Beklager men alt er vekke no. Var en kar her med 2x12" kewood og en 1000w forsteker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå