Gå til innhold

Sideskjørt er M-tech1 eller m-tech2?


Trond e30 cab
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Trenger litt hjelp her. Har selv m-tech1 på caben min. Det store settet med de skjørtene som går opp i hver ende.

Kom over noen av den lave typen her inne, men så kommer problemet. Jeg mener jeg har sett den gamle lave typen med de 3 rillene på. Stemmer dette?

Dette som jeg kjøpte er i en lang og en kort del. Dette må vel være m-tech2?

Selger mente det var en tidlig utgave av den m-tech1, men jeg får ikke dette til å stemme da det ikke er noen riller på de.

På skjørtene jeg kjøpte står det dessuten at de kommer fra en 4dørs fra 1990, sånn jeg tyder det på lappen.

Noen som kan bekrefte at dette er m-tech2?

nwwk4kuvb0ljmcdp0ghu.jpg

e7i8nqewpj52cs8nv10i.jpg

Mvh Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Her ble det mye spennende lesing. Jeg må bare får frem at dette er ikke selgers feil.

Jeg er fornøyd med hvordan skjørtet ser ut, og at jeg for all del ikke har blitt lurt av noe slag. Koselig kar Hylle og takk for levering :D

Blir bare ikke klok på hvilken type skjørt dette var da jeg sjekket Koed sine sider.

Slik er det m-tech1 jeg mener.

2fgkows6m819e5qhli09.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener jeg har sett den gamle lave typen med de 3 rillene på. Stemmer dette?

Jeg har tidligere en gang vært i besittelse av den lave typen som du her beskriver med de 3 rillene på. Konklusjonen blir vet at dette finnes, men usikker på om det er M-tech.

De skjørtene du legger ved bilder av her klarer ikke jeg heller å plassere helt.

EDIT: ser nå at du har lagt ut bilde av sånne skjørter jeg hadde en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...