sondred Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 m3 bakfanger. koffert lokk, strøkent diamant svart m lister til sedan, men magler den ene lille på høyre forrskjerm. bakruter, coupè og sedan. bakstilling fra 325 forstilling og bakstilling 325. ute diff. dører, rustfrie. vinrød farge. Helt nytt panser, i eske. 325 bakstilling, mest sansynlig uten diff, da denne har egen tråd. helt ny forskjerm, høyre i eske:) simons effekt anlegg, fra midten å bakover. forsterknings plater til bakstilling.(som man sveiser inn i gulvet) gi bud på deler, ting skal vekk:)
Highway61 Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Spørsmål ang. forskjerm: 1: Er det facelift? 2: Er den til sedan? 3: Er den til venstre side? 4: Er den original?
Nøstbakken Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Vil det si samme fargen som på bilen som viser på profil bildet mitt. Er den til coupe, har du bilder av den?
sondred Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 har ikke sett så mye på den forskjermen desverre, men er til sedan, høyre side. fikk den med bilen da jeg kjøpte den ser du:) men kan se i morgen å sende deg pm? bakfangeren er fra sedan, tror d skal passe, men skal ikke si dette for sikkert? sier du fargen kan jeg si ja å nei, husker ikke navnet i farta bare ser du:P
Highway61 Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Trenger ikke det. Skulle hatt til venstre side
sondred Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 har d også, men den er ikke ny, er strøken å se på, men har ikke kikket så nøye, kan se under i bak kant der d pleier å komme rust å si i fra i morgen vis intressert?
dnb_91 Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 hvor i landet holder du til..? hva er med på bakstillingen..?
lindajs Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 er panseret ditt til coupè eller sedan? pris?
Nøstbakken Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Synd at bakfangeren var til sedan. Ellers skulle eg kjøpt den.
AlXz Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Synd at bakfangeren var til sedan. Ellers skulle eg kjøpt den. Passer da coupe også den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå