Banan Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Hei Er på tide med ny bakpotte til bimmern nå og har sett på koed og funnet ut at Scorpion catback er det som passer lommeboka. Men da står valget mellom: Scorpion STW-M3 bagpotte Scorpion STW bagpotte Scorpion LE MANS bagpotte Noen som har erfaringer med lyden på noen av disse 3 på en e36 320i? Er det bolt-on uten noe fiks fakseri med sveisapparatet og vinkelkutteren? Takker for svar
AlXz Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Har på min 320.. Syns lyden er fin jeg. Men noen syns kanskje den ernoe overdrevet.. Er vel STW jeg har.. ? Kan ta noe bilder om du vil. Er bolt on det her mener jeg.., men nå satt den på bilen når jeg kjøpte, så vet ikke om noe av festene er laga til e.l.
LianLi Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Alle de lager samme lyd, er kun forskjellig endestuss på dem. Og ja det er bolton, husk ny pakning. Har SWT-M3 potta på en e36 328i, veldig fin lyd, kan være noe slitsom på lave turtall om du er følsom for slik lyd.
Banan Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2009 Ok, da tror jeg at jeg går for STW-M3 potta når lønna kommer over helgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå