Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har "bakre-kjølevifte" herpa radiatoren min -.-

kjørte pent og pyntelig ut fra parkeringsplassen da jeg plutselig hørte et j**** spetakkel... poppa hood'n, og hva så jeg? joda, endel kjøleveske litt overalt, og et par vifte-blader som lå her og der.

De har da smakt litt på radiatoren i samme slengen (laget et par middels store hull over så og si hele radiatoren)

Det viste seg at dekslet over vifta var løst, og dermed tok tak i selve vifta...

noen som har erfart noe lignende? har en kompis som jobber på bavaria som mekaniker, og han hadde aldri sett noe sånt skje før :P

Skrevet

HEHE... hva var poenget her? du har jo både spørsmål og svar og går egentlig ut i fra at du har løst problemet? :P

Men for å svare, ja de deksla må være finni opp i fylla ellernoe... jeg kjørte på en katt og knuste hele dekslet og tok noen blader av vifta..... det var etter den hadde tatt knekken på fangern min oO

Er vel bare festa med 2 slags klips på toppen av radiator såvidt jeg husker å dytta nedi et slags spor ...... (e36 iallefall) hehe :)

Skrevet

Da vannpumpa mi havarerte var akslingen til pumpa helt løs. Dette skjedde heldigvis på tomgang og tror ikke vifta gikk for fullt. Vifta hadde da så vidt kommet bort radiatoren, ikke laget skader, men noen merker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...