Ejdrup Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Etter ca 1-1.5 time forsvinner trippteller og all annen iformasjon fra display i dashboard. bensinmåler er også riv ruskende gal. denne synker veldig fort mot tom etter en stund. Spedometer - temp og turtall oppfører seg normalt. Ved restart av bilen kommer all info tilbake. (bensinmåler fortsetter å være gal) Finnes det noen her som kan hjelpe?
Clerion Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Kan jeg slenge meg på her? Har nesten samme problem, på min E36 er lyset i displayet så dårlig noen ganger at jeg ikke ser hva det står. Andre ganger går det bra. Lyser i alt annet og når jeg ruller hjulet for justering er displayet helt uavhengig av dette.
Tomsti Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 sliter med litt av det samma. driftsmåleren og turtelleren funker ikke. turtelleren henger seg opp, og hvis jeg slår oppå dashbordet så faller den på plass igjen. kan hende vi alle 3 sliter med det samme: løse ledninger inni der som så vidt sitter fast? vurderer ihvertfall å klemme opp dashbordet og ta en titt..
Ejdrup Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2009 Jeg har nå prøvd å søke rundt for å finne svar på dette. Det viser sg at det tydligvis finnes noen back-up baterier og div kondensatorer som kan forårsake at tall etc i info display kan bli svake. Dette påvirker vist nokk også bensin måleren. Prøver å forske videre på dette.I mitt tilfelle så blir som tidligere nevnt alt borte intill jeg restarter bilen. Man får nesten backflash fra windows 311. Hvis noen har løsninger eller forslag så kom med med inspill. Frykter at dette er type bagatell som er grisedyr å få repp. på et verksted. Løsninger for selv repp mottas med takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå