kaihore Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Som topic sier, har en 88 modell 535 manuell som jeg vurderer å selge om jeg får nok for den. bilen er delfingrå, hvite blinkers helt rundt, største kjørecomputer, 4x el vindu, el takluke osv. Orginal sony ericsson telefon:P Lite rust! Negativt med bilen: Dårlig bakfanger, mangler en bit Interiør er litt slitt Mangler dashbord dårlig panser - utpult:P rust bagasjelokk småstriper på passasjerdør og bakdør venstre skulle hatt seg ett strøk med utvendig techtyl på kanalene da den ene er lakket grå. Motor går ikke slik den skal, holder på å finne ut av det nå. EDIT: siden ingen mener bilen er verdt 8000 så hugger jeg. bare send pm for deler:) Kan også vurdere å selge bilen i deler om det er nok intresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 greit å komme med en ca pris iværtfall, synes d er dumt når folk sier viss man for nok, ingen vet jo hva "nok" er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 8 lapper ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 kunne kansje vært int i topp og girkasse.. viss det er i god stand. evt prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 kunne kansje vært int i topp og girkasse.. viss det er i god stand. evt prisantydning? Må sjekke tilstanden på motoren før jeg avgjør om jeg selger bilen hel eller i deler, skal gi beskjed her på tråden da jeg vet det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Original eller ombygd? I såfall, godkjent ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Original eller ombygd?I såfall, godkjent ombygd? orginal med manuell:) 2 registrerte eiere, en mellomperson som stakk med skinn interiøret, så meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 I såfall er jo dette en bil det ikke finnes mange av på norske veier, og en av de modellene som er enklest å få godkjent ombygd til M5, så løp og kjøp folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 fikk til motoren, var fordelerlokket som var gåent:P men avventer salget med mindre intressen stiger, synst det blir for billig å selge den for 7500 om motor funker slik den skal, mangler kun noe intriør før bilen er komplett jo:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Mulig med innbytte? Hva mangler av interiør? Send gjerne PM, mulig jeg kan være ser. intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Nå har jeg funnet ut av motorproblemet. Det var bare fordeleren:) så bilen er fortsatt til salgs, har skaffet setebelter å dashbord med. bud anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Kimmern Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 kmstand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 en plass mellom 270 å 280 tror jeg det var;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg