spruddel Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Hvilke vinterdekk er å anbefale i år da? Lest litt forskjellige tester, men når det blir testet på golf med 175 dekk, så vet jeg ikke om det blir helt det samme. Og er mye forskjellig i testene. Har vel 7"x17" felger, så har vel tenkt meg en profil rundt 205/45/17. Høres det greit ut eller kan det bli litt for lavprofil? Takker for svar. Og god helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Kjøpte Nokian Hakkapeliitta R i 205/50R17 igår. Dekkene er produsert 2808 (uke 28 2008). Er ikke dette litt gamle dekk når jeg kjøper helt nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Nei, ikke ved riktig lagring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ringte Nokian idag og fikk beskjed om at det ikke er noe som helst problem at dekkene blir lagret mange år. Før var det slik at dekkene ble harde og dårligere av og lagres, men nå brukes andre gummiblandinger som gjorde at dekkene ikke tar skade av det Så vet jeg og dere andre som leser dette det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Sett negelin din i dekket, er den pass mjuk er det bra, kjennes det tørt og hardt ut så ta kontakt med forhandler. Datoen er ikke avskrekkende her. Jeg vil anta at neste års sommerdekk allerede er i produksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå