jansson Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 hei nettopp kjøpt meg en bmw e39 men det er jo faen ikke noe cd spiller bare radio og kasset og ser ut som radio og kasset delen henger sammen hvor kan jeg få kjøpt komplett med radio og cd? eller henger de ikke sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Sikker på at du ikke har cd-veksler baki? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 ja det er jeg:P synes det er veldig rart opplegg fra bmw sin side... bilen er en 1998 moddell med en del utstyr 2 soner klima osv men ingen cd spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 akkurat samme på min gamle e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 selges radio med cd på GSbildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 vet det men den er 2 delt har det noe å si vil den forsatt passe? min radio og kasset er i 1 del? noen som vet hvordan man demonterer dette foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ta av volum knotten.. bak der er det ett lite hull.. stikk inn en (tror det er en flat trekker) og vri.. da låser du opp og du kan ta den ut... håper det var til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 det var det absoult trodde det var masse styr jeg av med paneler osv... men vil en bussines spiller med radio passe i og med at den er 2 delt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litejk Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Det vil passe fint i ja! har akkurat gjort det samme selv, og er ett hakk lenger enn deg. Men jeg får ikke til å koble det til! Noen som vet? Har jo en radiodel og en cdspillerdel, hvordan kobler man de sammen? Kjøpte en kabel, men den gir ingen mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 jepp noen som vet? tok du den ut på samme måte som jeg ble tipset om eller? enktelt og greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 er to lednings nett der. ene som ska i cd spillern. (den store) og så er det ei ledning me en liten kontakt som kommer fra hanskerommet. den skal i mid`en. Ska ikke være ledning mellom cd og Mid`en . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Litejk: hadde du 2 delt spiller hadde du kasset og mid i en del. såkalt bmw revers spiller? har du revers så må du kjøpe deg ledningsnettet som skal i mid`en. di ska kobles til boksen som er bak hanskerommet. trur det va 3 ledinger. og det er trangt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 jeg har hvertfall en bmw revers spiller men den er ikke 2 delt..trenger jeg å koble noe spess eller er det "plugg and play?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 og hva er mid har 0 peil skal bestille men står feks for alle modeller med mid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litejk Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 AHA! Har kjøpt meg et slikt ledningsnett ja! Hvordan kommer jeg til den boksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå