AlXz Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Kan noen fortelle meg hvor denne sitter hen? Mener den skal sitte på sjåførsiden.., men klarte ikke å finne noe ute nå.. Noen som har et bilde av hvordan denne ser ut på de som har klima/ac? På biler uten ac/klima sitter den på passasjersiden.. Takk
Scampi Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 På min satt den over gasspedalen, inn mot midten av dashbordet. Du må ned med panelet over pedalene og titte innover. Der ser du en blank sak med en kabel plugget i. Plugg ut kabelen, skru ut to umbracoskruer og dra den ut. Tok selvsagt ikke bilder da jeg byttet min, men dersom du sitter ved døråpninga og titter inn i bilen, sitten den skrått til venstre fra midtkonsollen.
Iceybear Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 hvis det er bilder av din bil så er det den der motstanden til varmeapp ja..... hvis du ser på trådene så ser du de har et visst avvik, de forskjellige trådene har mindre og mindre motstand..... 1,2,3, og 4 går utenom direkte......
Scampi Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Jeg husker ikke når de gikk over til den såkalte "porcupine", altså en lukket enhet med en del tagger på.
AlXz Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 Bildet er fra nettet.., ikke min bil.. Men må se på det litt senere.., jobbe resten av kvelden Takker for svar
Scampi Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 I verste fall får jeg ta turen til indre og hjelpe deg da ;D
AlXz Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 Hehe.. Har da byttet motstand før.., men ikke på bil med klima Men takker for tilbudet xD
AlXz Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 Her tenker jeg.. Men noen som vet hvordan den er festet? Jævlig trengt rundt der.., så ser liksom ikke noe Kamera kommer heller ike godt til.., men er ingen skruer??
AlXz Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 Stemmer bra. Takk Nå en annen sak.. Hvordan fikse? Dette er elektronikkmotstander, er det ikke? Så bør funke å bare bytte de ut?
Scampi Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 På de eldre E36ene sitter der bare dyttet inn, mens på min er den skrudd
stiann Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Stemmer bra. Takk Nå en annen sak.. Hvordan fikse? Dette er elektronikkmotstander, er det ikke? Så bør funke å bare bytte de ut? vis du fjerner den motstanden på toppen og heller lodder på en ledning så funker den ganske bra. eneste er at hakk en og to blir like. men du får jo hakk en, tre og fire til og bli rett. så bedre enn bare og ha hakk fire.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå