AlXz Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 Tenker du da på den som ligger utenfor isolasjonen?
stiann Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 ja stemer. akurat gjort dette på min bil. funka fint på den
AlXz Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 Med andre ord, så kan denne komponenten byttes ut mot en ny en også?? Må sjekke litt hva jeg har tilgang på
AlXz Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 Noe peil på hva det er av type? Verdi osv..? Funker vel dårlig å måle på denne som er def..
stiann Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 har ikke peiling, men mener verdiene står på den. du får prøve og tyde hva som står. jeg er egentlig fornøyd med de hakkene jeg fikk til med og lodde over en ledning, så har ikke sett så nøye på verdiene
AlXz Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 Ok. Ikke skjønt helt 100% åssen den er lagt opp.., går 4 ledninger inn på den.., en av disse er vel spenning ut til vifta? Og de 3 andre valg av hakk på en måte?? 1, 2 og 3. Hakk 4 er direktespenning, og funker fint uten motstanden tilkoblet. Så da skal det være 35k, 65k og 85k ohm på hver av de 3 ledningene.., da må den bakerste der være koblet i serie på en måte da, siden ingen av dem funker når den er "død" ? Takker for tipset! 3hakk er såklart mye bedre, og det funker vel egentlig mer enn nok det xD Noen som vet hvordan jeg får vekk den grønne massen som ligger rundt? Da bør det bli lettere å se hvordan den er satt sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå