alpinab10biturbo Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Hei... noen som har noe kunskap om hvorfor lade trykket er så ustabilt på bilen,og får ikke lenger 0.8 trykk, på 4-5 gir får jeg den opp på 0.7-0.8 vis jeg drar den til 4-5000 omdr,eller så går den til 0.6.og når jeg får noe mere turtall synke den til 0.5...vrir jeg den ned på min som er 0.4..lader den på 0.4 og når jeg får 4000 omdr så går den til 0.6 noe den ikke skal gjøre på minimum trykk...får ikke 0.8 på 1.2.3 gir..
alpinab10biturbo Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 kommer opp i display :olje tryck sensor,
Hoem Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Ikke bruk bilen din ! Sjekk først oljenivå, deretter oljetrykk sensoren og så sjekker du oljepumpen. Den varselen der er at motoren ikke har nok oljetrykk, og er IKKE bra!
alpinab10biturbo Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 Ikke bruk bilen din ! Sjekk først oljenivå, deretter oljetrykk sensoren og så sjekker du oljepumpen. Den varselen der er at motoren ikke har nok oljetrykk, og er IKKE bra! olje nivå er som det skal og olje trykk og..eneste det står i display..og er noe program på di bilene som skal safe motor m eventuelt feil..vørt bort i den type bil før?
matss Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 kan det være no vakumlekasjer da? var det på turbo saaben min, og da oppførte ladetrykket seg omtrent slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå