Gå til innhold

S: E39 523 i - M- Tech Estoril blue- MANUELL - STRØKEN


Hjermundrud
 Share

Anbefalte innlegg

Det er en 97 modell E39 523 I. Km stand er 270000.

Siden det er en M-tech utgave har den m styling og understell. Takluke, xenon lys i nærlys, ringer og grøftelys, tlf, pioneer høytallere og kickerbass kasse. Det er nye ruter overalt, med soting. Frontruta er coated med regnsensor(coated rute begrenser varme som slipper inn). Det er lakkert panser,forskjerm og dører pga steinsprut. Sitter Hartge Replica 265-40- 18" bak, er vel 235-35-18" foran, (tror det er classic) på med nye dekk.

BUD eller spørsmål sendes til Jhjermundrud@hotmail.com eller 48181309- Mvh Joachim Hjermundrud

Det følger også med 16" vinterfelger, det er slike m5 replica. Det sitter kliss nye pirelli dekk på de.

Bilen vil også bli levert ferdig eu-godkjent med nye bremseskiver og klosser rundt hele.

Bildene ligger her-> http://e39-til-salgs.jalbum.net/

Finn.no annonse med flere bilder ligger her->

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19341468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen er det ingen som skulle tro har gått 270 000km, den ser bedre ut en mangen som har gått under halvparten. Og det føles heller ikke på noen måte at denne har gått så langt like tight og fin enda, er det noe BMW skl ha så er det at bilene holder seg like bra så lenge de blir tatt godt vare på! På km-måleren på denne bilen kunne det like så godt stått 150 000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil! :)

Men jeg som de fleste andre har lite lyst til å gi 170 000,- for en bil som har gått 270 000 km..

Tviler ikke et sekund på at denne bilen er i veldig bra stand, men kilometerstanden er uansett høy.

Jeg kjøper med andre ord en bil til 170 000,- nå, som kanskje har gått over 300 000 km nå jeg selger den, og da får man igjen myye mindre enn 170 000,-

Må si bilen din frister uansett, MEGET pen! :)

Lykke til med salget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...