hawk321 Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Er to ulyder jeg sliter med å lokalisere hvor kommer fra. Den ene er en slags rasling når bilen er kald, virker som det kommer fra under bilen en plass. Nesten som noe er løst på eksosanlegget eller noe. Men lyden er borte når bilen er driftsvarm. Og hvis det er varmt ute. (på sommeren var ikke lyden der) Andre ulyden kom etter jeg hadde fått byttet begge traversforinger bak. (Vet ikke om det har noe med saken å gjøre, men lyden kommer bakfra en plass.) Er en rar ule-lyd på en måte, som kommer når bilen triller. Når jeg gir gass virker det som lyden blir borte, men med en gang jeg slipper gassen er lyden der. Spiller ingen rolle om bilen står i gir eller ikke, lyden er der uansett. Lyden er ganske høy også, hører selv om man spiller musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillen Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 den siste. hjullager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magge Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 sjekk oljen på kardangen.. eneste jeg kan tenke meg. Det første du nevner, mistenker jeg litt hardykoblinga di. Prøv å hold inne cluchen, for så å høre om lyden forsvinner. Du har ikke helt symptomene til noen av desse tingene egentli.. men symptomer på dette kan dukke opp på de merkligste måter til tider:p verd å sjekke hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Den siste lurer jeg litt på eksosanlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavco Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Hvis bilen har register kjede så kan det være det som begyner og bli slitt. Forde at når motoren er kald så haar du ikke oljetrykk til straamming av kjede, men når det begyner og bli oljetrykk straammer kjede seg og lyden vill forsvinne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå