elieeg Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 speedometeret på min e30 325 1989 modell har plutselig begynt å fuske. funker ikke, så plutselig funker det en liten stund. hopper og spretter litt. jævlig irriterende.. noen som har peiling? bytte hele greia, eller kan det repareres? er kun farten som tuller, resten funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magge Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 sjekk koblinga på kardangen... ta den ut og sprøyt i litt elektrorens. Ellers kan det være ett brudd på ledninga der bak. Typisk e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 holder en knapp på føleren\koplingen bak på diffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elieeg Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 takk for tips. skal sjekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwj Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hverken Speedo eller Turteller på min E30 funker... Kan det være samme problem her i gården? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elieeg Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 holder en knapp på føleren\koplingen bak på diffen. sjekka den. så fin ut. prøvde med elektrospray men hjalp ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elieeg Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hverken Speedo eller Turteller på min E30 funker... Kan det være samme problem her i gården? tror kanskje det er noe annet galt med hele speedometeret ditt. siden farten og turtelleren er uavhengi av hverandre. og at det kun er vairen eller en kobling på min. men vet ikke si ifra om du finner ut av hva som er galt med ditt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagis Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 jeg hadde samme problemet på min e30. funderte lenge på det derre. fant til slutt ut at stikkerene i koblingen bak på instrumentet hadde blitt slakke, bestilte repsats til kontakten på gs-bildeler. byttet den.ok. det du også kan prøve er og rikse litt i kontakten mens du kjører og se om den forandrer seg. du kommer til den med instrument montert. det er den hvite kontakten på venstre side av instrumentet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå