Rkv Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Er det en eller annen snill sjel som kan donere bort eller selge meg en frontlykt? høyre side... ikke xenon, trenger kun "innmaten" så er ett fett hva slags farge det er på blink... Holder til i skien, så om det er en som holder til her så tar jeg gjerne en tur og hemter etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Jeg har men bor ett stykke unna... Kan møte deg i Drammen hvis det er interessant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rkv Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Venter på svar i fra en kamerat. Han har muligens noe liggende.. Hva slags lykter er det du har? farge på blink? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Uten xenon med oransj blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rkv Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 som sakt så er det bare innmaten som trengs... Men har planer om å bytte til hvite på sikt;) men viktigste er å få begge til å lyse samme veg i første omgang... Hva skal du evt. ha for de? ...eller doneres de bort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Tja...er en 100 lapp for bensinen jeg bruker til og fra drammen greit eller?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rkv Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 da vi sier vi i såfall 200;) hehe:) Skal gi kameraten min ett lite spark i leggen først, så gir jeg deg beskjed så snart jeg vet noe... Men: hvis ikke du skal til Drammen av annen grunn... Hadde det vært mulig å møtes i for eks hvittingfoss eller deromkring? Er vel ikke så mye lenger for deg.. (forutsatt at du bor i kongsberg...kanskje litt dårlige veier?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Er i åmot nå så det bli ganske mye lenger jo hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rkv Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 hehe, da så Du hører uansett fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Når meg på 93627286 hvis jeg ikke er her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå