Fixfax Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Lav kilometer stand, 84000km, kan riktignok ikke dokumenteres. diffen ser bra ut, ingen ulyder, oljen var ren ved tapping, og ingen slakk Selges eller byttes i diff med høyere utveksling, helst 3.64 eller 3.73, må ha brems og stamme fra e30
engen90 Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Hei interissert i diffen, hvor holder du til? pris hadde du tenkt deg? har bare en 325e diff uten spærre fra før så det er vel lite interessant
Fixfax Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 Har ikke fått den hjem enda, holder til i skien, bud over 3500
Fixfax Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 ja grunnet at jeg vil ha en høyere utveksling etter nøyere omtanke, skal jo bruke bilen til og lære meg og ligge breit med, sikkert jævlig digg diff om man bruker bilen til normal kjøring og lang kjøring, merker det nok på drivstoff forbruket også, men egner seg dårlig til mitt bruk etter nøyere tenkning, har en tendens til og handle før jeg tenker jeg, stygg uvane. kan hende jeg får sendt den i retur, sendt mail til han jeg kjøpte den av, om ingen kommer med ett godt bud da
E30_Dale Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Jeg kan kjøpe den av deg for 3200kr. Hvis det er 188 typen (stor)
thomas_ja Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Er det 2.93 utveksling på denne? er det komplett diff med baklokk og alt? isåfall så byr jeg 3501,50
Fixfax Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 Ja komplett bud notert. som sagt må vente på denne i posten da
Fixfax Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 Får diffen på tirsdag tenker jeg, ser ut til at den er solgt til thomas. om ingen skulle by over føre den kommer
Fixfax Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 Da har diffen kommet, og jeg kan bekrefte at den ser strøken ut, ingen runs eller noe, ser nesten ny ut, ingen ting som tyder på at den har gått mer enn 84k. Er også festet en liten blekke på diffen, der det står rissa inn 2.93 S Tok bilder men leta i en time etter usb kablen som jeg ikke finner, bilder kommer i kveld uansett, får lånt meg kamera da. Thomas_ja kommer hjem om en uke, om noen skal overby han kan det lønne seg og gjøre det snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå