Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lav kilometer stand, 84000km, kan riktignok ikke dokumenteres. diffen ser bra ut, ingen ulyder, oljen var ren ved tapping, og ingen slakk

Selges eller byttes i diff med høyere utveksling, helst 3.64 eller 3.73, må ha brems og stamme fra e30

Skrevet

ja grunnet at jeg vil ha en høyere utveksling etter nøyere omtanke, skal jo bruke bilen til og lære meg og ligge breit med, sikkert jævlig digg diff om man bruker bilen til normal kjøring og lang kjøring, merker det nok på drivstoff forbruket også, men egner seg dårlig til mitt bruk etter nøyere tenkning, har en tendens til og handle før jeg tenker jeg, :P stygg uvane.

kan hende jeg får sendt den i retur, sendt mail til han jeg kjøpte den av, om ingen kommer med ett godt bud da :P

Skrevet

Da har diffen kommet, og jeg kan bekrefte at den ser strøken ut, ingen runs eller noe, ser nesten ny ut, ingen ting som tyder på at den har gått mer enn 84k.

Er også festet en liten blekke på diffen, der det står rissa inn 2.93 S

Tok bilder men leta i en time etter usb kablen som jeg ikke finner, bilder kommer i kveld uansett, får lånt meg kamera da.

Thomas_ja kommer hjem om en uke, om noen skal overby han kan det lønne seg og gjøre det snart :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...