leif harald Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Noen som har noen gode råd på å fjerne talg fra gulvteppe eller? Store mengder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Mener å huske at jeg brukte kniv og sparkel. Var et helvete. Men kan jo bruke vann, og se om det løser seg litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Tørr jeg spørre hvordan talget havnet der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Tørr jeg spørre hvordan talget havnet der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Tørr jeg spørre hvordan talget havnet der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwj Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 hvis du fryser det kan du prelle det lett av, da må du for eksempel legge en pose med is over ganske lenge.. eller om du får tak i tørris.. så kan du legge det oppå en sort søppelsekk over og så skraper du det lett av med en sparkelspatel etterpå. husk å skrepe det oppå et ark og ikke ned i gulvet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Tørr jeg spørre hvordan talget havnet der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå