fendross Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 lurer på hva som kan være årsaken til dette, var ute en tur nå og det mistet gradvis drivkraften, det bare brøler veldig fra luftfilteret men lite reaksjon. jeg tok av stikka til luftmengdemåleren og det gjorde ingen forskjell.. kan det være den som er gåen? det er en 97 mod 320i som har rulla 230 000km nå..
Danse Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 lurer på hva som kan være årsaken til dette, var ute en tur nå og det mistet gradvis drivkraften, det bare brøler veldig fra luftfilteret men lite reaksjon. jeg tok av stikka til luftmengdemåleren og det gjorde ingen forskjell.. kan det være den som er gåen?det er en 97 mod 320i som har rulla 230 000km nå.. Kan det være katalysatoren di som har løsnet og blokkerer ?? Eg hadde det problemet på en 523. Gikk dårligere og dårligere og brukte myyye bensin. Fjernet kat og alt var i vellstand igjen
fendross Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 ja det er ikke umulig, får ta den opp på bukken etterpå og se..
Rkv Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Hvis det ikke var noen forskjell når du tok av stikket til luftmengemåleren, tyder vel det på at den kan ha tatt kvelden? Hvordan er den å få start på? Pprøvekjørte en 520 i sommer med def. mengdemåler, den var litt vrang å få liv i... Måtte "kinne" ett par sek mer enn vanlig, ikke noe særlig ujevn gange, men den gikk veldig dårlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå