fast Dog Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hadde for en liten stund siden litt lite lys bak pga mange kabelbrudd i ledningsnetttet! har fått alt på stell igjen men har fremdeles feilkoder på dashbord! Alt av lys og elektriske funker nå, men hvorfor får jeg fremdeles feilkoder?? Gjelder for skiltlys, ryggelys, bremselys og Abblend-lys!?? Er tysk så har bare prøvd å tolke de ordrett. Er ganske lost så litt råd og hjelp hadde vært fint az... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillen Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 prøv å koble fra batteriet i 20 - 30 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Prøvd dette nylig! ingenting nytt! Samme feilmeldinger! Flere ideer??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 du må sikkert inn på verksted for å nulle ut det der. jeg hadde en feilkode på airbaglampa mi etter jeg var ut med speedometeret. prøvde å kople fra batteriet over natta men til ingen nytte. men det koste meg 160 kr å få nullstilt dette på mekonomenverksted på tananger=) så mitt råd til deg, spør deg litt omkring om hjelp til å nullstille lampa=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Bruker du vanlige glødepærer eller LED-pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 vanlige! ikke noe LED.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Har dere flere ideer??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå