cabthors Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 hei passer senke sett fra en 318i sedan på min 320i touring ? det er e30 begge to å er både demper å fjær mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cabthors Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 ingen som vet? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cabthors Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 oppopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 318 er firer og 320 er sekser?? Er ikke så inne på E30 akkurat. Det er hvertfall ikke lovling å montere dempere/fjærer fra 4syl på en 6syl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Nei, de passer ikke og du får det heller ikke godkjent. Touring/Cab har samme dempere/fjærer, og Sedan/Coupe har samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cabthors Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 fasan da ere feil jeg har kjøpt hmm kjøpte gule koni med fjærer rundt hele som har stått på en 318 sedan ser dere å han sa de skulle passe stasjen min hmm:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 fasan da ere feil jeg har kjøpt hmm kjøpte gule koni med fjærer rundt hele som har stått på en 318 sedan ser dere å han sa de skulle passe stasjen min hmm:( Hvis selger har feilinformert deg, så sender du jo bare settet i retur, helt klart en gyldig grunn. Hvis han ikke setter seg i mot da, får håpe på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cabthors Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 tusen takk i dag tokk jeg demperene jeg kjøpte ut av fjærbeinet de sto i(var brukt) å ja det skal være 51mm på fjærbeina til 320 å 45mm på de til 318 sant? men er det utvendig mål? å er det sånn man kan stille hardhet på koni dempere? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cabthors Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 oppidopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå