Gå til innhold

Vurderes solgt: Brunsame`s e36 banebil.. 546hk og 681nm.


brunsame
 Share

Anbefalte innlegg

Da er sort lakk funnet sin plass i bilen:) så i morgen blir det vell kvitt velte bur:) har tatt bilder, men får ikkje til å laste opp med iphonen.. Noen som veit korleis an jer det? Med gamle sony ericsson min kunne jeg laste bilder rett på bimmers:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk presset i foringen til festet i forkant..

lqq67u6aw9rg9y80j3bf.jpg

Men så gikk det til helvette!! :(

Skulle presse i den ene foringen til festet i bak kant.. men foringen var tydligvis pittelitt for tjukk, så det endte med en smell og ble sjående aånn ut :(

13q1p1cgd5jx7r1dkixa.jpg

Men får bare kjøpe en ny, dreie av en liten millimeter på foringen å prøve på nytt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått kjøpt ny holder:) kjøpte også powerflex foringer tiil stabb stagene bake og framme og så ble det kjøpt forsterknings plater til alle demper tårnene;)

Da var buret også helt ferdig! Blir vel bare å vente på ny holder til diffen og så fullføre bakstillinga! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere bilder av buret.

891c51rbdkgrraicyq70.jpg

zc83nhs8j79pjig6mn6a.jpg

e35jpcq9xcbdckn3lix6.jpg

Har begynt å lage til et dæsjbord.. har ikkje helt bestemt meg enda for hvordan jeg skal gjør det med målerene osv.. men regner med jeg kjøper sånn holder på ebay som kan vries og stilles i den vinkelen man selv vill.. så blir d nåkk greit..

cfgr6jys71956rmi8f96.jpg

9yt465dkit0mkf59qbku.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å ser etter ny vinge til bilen.. har jo bagasjeluke i carbon, så da må man vell finne seg en vinge i carbon også.. fant denne på gs, men den er til coupe, noen som vet om den passer på sedan? eller om det er mye som skal til for å få den til å passe?

or6iu73osmkzgqqy0els.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...