Gå til innhold

Vurderes solgt: Brunsame`s e36 banebil.. 546hk og 681nm.


brunsame
 Share

Anbefalte innlegg

Da var eksos ferdig pungtet, og det eletriske nesten ferdig.. Går bare å venter på bremsene fra gs og trykk rør så skal det vær klar for oppstart.. Gatebil blir foresten boykottet pga di idiotiske nye reglene, og vi har gått sammen med en jeng sunnmøringer å leigd lonke bana i stede!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal det meste vær klart for oppstart, men bare starte motor for å se om den går rundt, venter fortsatt på trykk rør og bak bremser.. Får inderlig håpe det dukker opp tidlig i neste uke såpass deg går an å få kjørt bilen og mappet den, men begynner å tvile litt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit med bremsene da.. :/

Men til slutt blir nok denne en bil du blir sykt glad i og kjøre, og ikke minst rå utpå også ;)

Ja utrolig kjipt med bremsene.. Men men.. Kan ikkje forvente at alt skal gå veien hele livet!:P forhåpentligvis får jeg tak i et sett orginale bakbremser bare så jeg får kjørt til helgen.. Ja, er allerede glad i bilen jeg.. Selv om jeg aldrig har kjørt den!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen da Jørgen ;) Passer vell fint om du får start idag?

Takk for det Håvard!:) ja. Det hadde vært fint.. Men var desverre en del eletrisk som mådde kobles om og ryddes opp i, noe jeg nesten er ferdig med nå.. Så håper det blir en forsinket bursdags gave i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er lenge siden noen oppdateringer her no.. Har skrudd natt å dag siste dagene, og kommet dithen at alt skulle vær klart til mapping, MEN når jeg skal legge fult over til venstre så tar hjulet i trykkrøret, begynte å bygge om nå, men skal jo tidlig opp på jobb i mårgå pluss at jeg trenger en 90 grader med overgang fra 2,5 til 3 toms.. så blir vell ikkje mapping i morgen heller:(

Angående bremsene så ringte jeg gs i dag, å di kunne fortelle meg at bremsene som skulle komme oppover til meg med fly, ikkje hadde blitt sendt fra usa, så blir ikkje bremser på meg heller i tide:( så ser desverre veldig mørkt ut for å kunne kjøre bilen til helga:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Trøbbel i paradis!:( har luftet bremser å fått alt som skal stoppe bilen på stell.. Men når jeg skulle lufte kløtsjen fikk jeg aldri trykk.. Tok ut slave sylinderen og målte og da viste det seg at arma til utløyser lageret var så langt inn at sylinderen ikkje når fram.. Prøvde å forlenge stempelet på slave sylinderen men nå stopper arma i noe lenge før utløyser lageret er i kontakt med trykk plata:s så i natt blir det å ta ned gir kassa og se om jeg klarer å lage et skims på utløyser lageret:s er rimlig fortvilt over situasjonen akkorat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...