Gå til innhold

Vurderes solgt: Brunsame`s e36 banebil.. 546hk og 681nm.


brunsame
 Share

Anbefalte innlegg

har du koblet det opp og mappet og alt du nå? hvordan var det å koble sprutet? vansklig? du får ta dej en tur utover på vigra en dag å sjå!;)

Var ikke så gale når man først kom litt inni det.. ja er så godt som ferdi koblet men jeg fikk en lokal helt hjemme på ellingsøya til og hjelpe litt.. men tar gjerne en tur og titter en dag.. har litt ledig tid et par dager nå som jeg er arbeidsledig og prøver bestemme meg for ny jobb.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du koblet det opp og mappet og alt du nå? hvordan var det å koble sprutet? vansklig? du får ta dej en tur utover på vigra en dag å sjå!;)

Var ikke så gale når man først kom litt inni det.. ja er så godt som ferdi koblet men jeg fikk en lokal helt hjemme på ellingsøya til og hjelpe litt.. men tar gjerne en tur og titter en dag.. har litt ledig tid et par dager nå som jeg er arbeidsledig og prøver bestemme meg for ny jobb.. :)

Hehe!:P tipper denne lokale helten var en mister R..... Vatnehol?;) hehe!:P

Okey.. send meg telefon nr ditt på en pm du, så ringer jeg når jeg er hjemme fra argentina!:P kommer forhåpentligvis hjem denne uka!:D har mykje dela so ligge å venta på mej no!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei skal ikkje kjøre e85.. å 500 hester er bare håpet i første omgang.. har tenkt å oppgradere seinere når ej e ferdi med lærling tida.. hekje so mykje penge til overs til bil prosjekt når jeg er lærling med huslån osv!:P ikkje minst desse latterlig høye strøm prisene!:P

Planen er større toppmontert turbo, andre kammer, mekaniske løftere og muligens e85 med tiden!:P 788cc er stort nåkk nå ja, men hadde planer om å kjøpe større så slapp jeg å kjøpe nye senere.. men fikk di svin billig. derfor ble d disse!:P

Dysene dine holder får gode 800++ på 98. Og mekaniske løftere trenger du ikke, de orginale holder mere en nok. Men hva er grunnen til at du skal kjøre med E85 med "tiden".. Bare spør jeg.. :)

Prøv og unngå E85 så langt det er råd, det er mitt tips.. E85 sliter ganske MYE på motor, dyser, pumper, slanger+++ osv. Altså E85 er dyrt..

Mvh

Frode G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt inn egen stor turteller med shift light! Lurer på om noen har montert dette før? og vet hva ledninger som sender signal til turteller? eller? har også kjøpt tank måler, så vill også vite vilke ledninger som sender signal til den.. noen som har farge koder eller noe?:D Takk!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen her blir jo bygd på et 316 karosseri, så bremsekraft forsterker blir byttet ut med m3 3.2 bremsekraft forsterker, så skal jeg ta bort abs fordeleren. Er det da bare å kjøpe et T stykke å koble sammen bremse rørene til fram bremsene å koble rett på bremse sylinderen?:) Noen som vet?

Altso, røret som går til bak bremsene på nippelen lengst inn.

Og lage et T stykke å koble fram bremsene på den nippelen lengst ut?

jx06yjean92dnbvctvrl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers i dag har jeg fått sveiset inn forsterknings plater til bakstillinga! og fått grunnet under, å blir det et lag med lakk i morgen, og masse tektyl!:P Har også begynt å planlegge litt bensin systemet!:)

ew2ahatqjzaisd1fssa1.jpg

Noen som kan svare på hvordan orginal bensin tanken fungerer? ligger det en bensin pumpe i "lille" delen av tanken å pumper over til den store delen? eller? ser også den blå slangen som går fra vacum boksen i motor rommet og bak til tanken, hva er dette til? må den vær der? eller kan jeg ta den bort?:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...