Gå til innhold

Vurderes solgt: Brunsame`s e36 banebil.. 546hk og 681nm.


brunsame
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå funnet ut at det slettes ikkje er noen vacum tank!:P men et kull filter:p lærer så lenge man lever!:P

Men uansett.. hva er fungsjonen til denne? har ikkje det kull filter greierne, så må jeg kjøpe et? eller er det ikkje nødvendig å ha?:s

Det kullfiltret kan du bare gi en lang F... i å bare glemme, hvis du ikke er en sånn helt miljø freak da. Men det ser jeg heller ikke helt for meg. :D

Det er der for og rense bensin gasser ser jeg for meg..

Mvh

Frode G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei såg bare andre på forumet her har blenda den ej!:P bensin vill no kondensere å renne ut der vist ikkje!:P ej kjøre orginal tank, med en liten tank i bagasjerommet ;) like god løsning det!;) noen mener bedre, andre mener dårligere. men jeg tenker mest på pris for tiden, å da er d jo en kjempe løsning!;) pluss man får lavere tyngdepungt også!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vørt inni byen å handlet bremse nipler, og bremse rør, så jeg får koblet til m3 bremse kraft forsterker (niplene var større en på 316 bremsekraft forsterkeren) så må jeg kutte det orginale røret som går bak for å legge inn hydraulisk handbrekk.. Tenkte også å legge inn en stenge ventil så jeg kan stenge av bakbremsene.. Noen som vet om en plass man får kjøpt stenge ventiler der vanlige bremse nipler passer? så man slipper å lodde å lage overgang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for d!:) Tess har ventiler ja, he vør der å hørt, men ingen der orginale bremse niplene passer, så håpte å finne en plass å få kjøpt ventil som er laget for dette med rett forskruning, så jeg slepper å bjønde å lodde meg overgang!:P hehe!:P men vist ej må lage overgang he oss meir en nåkk ventila på jobb!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...