Gå til innhold

Vurderes solgt: Brunsame`s e36 banebil.. 546hk og 681nm.


brunsame
 Share

Anbefalte innlegg

panseret veier 12 kilo mindre en orginal panseret!;) har også bestilt carbon bagasjeroms luke.. denne skal veie 9 kilo mindre en orginalt, men den har jeg ikkje fått enda, så har ikkje fått veid den og sammenlignet med den orginale.. ellers har jeg kjøpt meg carbon speil i f1 stil:) og har bestilt carbon film til taket, sånn at det ser ut som carbon!;) så blir det nåkk m3 front med carbon lippe, samme som jeg har på bruks bilen min!:P

Bilder av speilene

gpk0uzqvsfxok6lnlma5.jpg

bgbitgj1rkfap8786ufr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser jeg glemte å svare på spørsmålet angående ruta.. bakruta skal ut, og erstattes med plexi glass.. det samme skal side rutene bak.. plexi glass i samme tykkelse veier vell litt under halvparten av glass rutene har jeg hørt!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. kommer heim seint torsdags kveld, så tar meg fri fra jobb på fredag, så jeg får lagt opp nye bremse rør osv og kansje få oppi bakhjuls stillinga!:) Så skal vi jo opp på gs på lørdag mering! Hente k-sport bremsene bak! Så på lørdags kvelden må jeg nåkk vær litt tøffel og vær atme dama!:P så blir d å montere bremsene bak på søndagen!;)

Ja, larsole!:) D gjer ej også!:D Håpe å bli ferdi til sommeren så den blir å sjå på treff.. men alt tar jo lengre tid en man har tenkt så vi får bare krysse fingre og tær å håpe!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vell på tide med en liten oppdate.. Det som ble gjort iløpet av gårsdagen var å lage til det hydrauliske handbrekket.. laget en plate som jeg monterte det på, som jeg ijen sveisa i bilen.. dette for å få den vinkelen og plasseringa jeg ville ha.. så fikk jeg sveisa meg overganger til stoppventilen så bremserør niplene passet.. Fikk også lagt opp rørene å koblet det til!;) Nå er det bare k-sport bremsene bak og bremseveske som mangler, så er bremse systemet oppe å går!;)

oqlq69ilkhg1l30ircfv.jpg

0e4f76gqb6c16tbal8xl.jpg

7e0tnbyxeosraqxwsc63.jpg

8yd9k69qdk9vl3q1yw7s.jpg

2xr4z7zhwo16pq3wqus7.jpg

dkmg0m0y32s5d3mko1gl.jpg

48855m80qpaf4fin7xis.jpg

o8eqtrnrxdtrn1mau2m8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har buret hele bilen blitt grunnet innvendig:) så får grunninga tørke over natta, så i morgen blir det å lakke sort innvendig, så når det har fått tørka må jeg maskere å lakke buret hvitt:) tror det blir finest siden alle klistermerker fra sponsore å sånt er hvite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...