Gå til innhold

Vurderes solgt: Brunsame`s e36 banebil.. 546hk og 681nm.


brunsame
 Share

Anbefalte innlegg

Ja blir plukket ned å sjekket nå iløpet av vinteren.. Nå er det fult kjør på jobb, har vært 5 uker på reise nå, og kommer hjem i slutten av neste uke.. I begynnelsen av oktober blir det ned til i las palmas i 5-6 uker å overhale en haug me fryse kompressore.. I januar og februar er det tre hurtigruter som skal bygges om fryse og kjøle anleggene på, so blir å ta bilen litt når jeg har tid, men har tenkt litt på dette når jeg har vært her nede, og lurer litt på om jeg tok bort olje restriktoren på turboen, so om den er borte kan jo det forklare olje trykket mitt, og at turboen spytter litt olje..

Ellers har jeg kjøpt meg ny turbo, har kjøpt meg splitter ny precision 6266 CEA turbo!:)) så nå skal bilen bli en heil del mer kjørbar uten å myste noe på topp, kansje til og med få meir på topp!:)) gleder meg til å spenne opp i benken å sjå korleis denne funker!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir plukket ned å sjekket nå iløpet av vinteren.. Nå er det fult kjør på jobb, har vært 5 uker på reise nå, og kommer hjem i slutten av neste uke.. I begynnelsen av oktober blir det ned til i las palmas i 5-6 uker å overhale en haug me fryse kompressore.. I januar og februar er det tre hurtigruter som skal bygges om fryse og kjøle anleggene på, so blir å ta bilen litt når jeg har tid, men har tenkt litt på dette når jeg har vært her nede, og lurer litt på om jeg tok bort olje restriktoren på turboen, so om den er borte kan jo det forklare olje trykket mitt, og at turboen spytter litt olje..

Ellers har jeg kjøpt meg ny turbo, har kjøpt meg splitter ny precision 6266 CEA turbo!:)) så nå skal bilen bli en heil del mer kjørbar uten å myste noe på topp, kansje til og med få meir på topp!:)) gleder meg til å spenne opp i benken å sjå korleis denne funker!:)

Kor stort ex hus kjøpte du på den turbo'n,, Sikler etter ein slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte med t4 flens og ar0.68.. Men en sånn turbo skal vist klare å kvitte seg med meir eksos en f.eks den jeg kjører med nå på ar1.00 siden innpellene er skrået på en spesiell må sies det. har en kompis som har kjørt en holset hx55 på en audi 5er, han kjøpte seg en slik en, fult ladetrykk 2500rpm før holseten, og ikkje mye meir baktrykk.. Så det viser seg at lite men nytt er bedre en stort og gammelt:p han myste riktig nokk ca 100whp på topp da, gikk fra ca 750 til 650 whp, men bilen føles å gå myykje bedre og er laaangt mer kjørbar!:) (den orange å svarte audien som flemming alm brukte litt på gatebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da var jeg på frøya i helga å fikk kjørt litt!:) merket bilen var veeeeldig tung kjørt på en så liten bane med turboen som står i nå, så det blir nåkk bedre neste år!:) ellers så endte helga i at bilen har 0 fremdrift! Låg på 3 giret på langstrekket sidelengs å skulle mate inn 4 gir så ble det bare rusing, tenkte at der røk 4 giret så prøvde nedijen i 3 men akkorat samme skjedde der.. Samme i 1 og andre og.. Fikk bilen i depoet å stoppet den, så skulle jeg starte den men starteren sto bare å spant, fikk ikkje tak i noe så frykter at svinghjulet har tatt kvelden!:/ men ellers var dette en fantastisk vellykket helg med god stemning og godt opplegg!:) så må takke opel motorsport clup for et bra treff!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gleder meg som en unge til neste år.. Forhåpentlig vis så fungerer bilen feilfritt neste år sånn det blir kjøring på alle treff istede for skruing og øl!:P har fått meg en helg på bane i år der bilen fungerte, resten av treffa har kun vært skruing og lite kjøring:p så når jeg får litt meir tid bak rattet så håper jeg kjøringa blir grei også!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Dieselvarmer fra Jula var årsaken, gikk i lufta, hele verkstedet overtent iløpet av sekunder..

Store verdier gikk iallefall tapt, deriblandt Jørgens (brunsame) R32 Skyline, og en veldig gjennomført ombygd E46 M3.. Som naturligvis ikke var godkjent enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sakt over her så har verkstede mitt brent ned til grunnen.. Ingen ting er brukende, girkasser, motorer osv osv har smelta. Så her er det ingen ting som har overlevd! :( veldig store verdier i bildeler, biler og ikkje minst verktøy og verksted utstyr som løftebukker, dekkomlegger og verktøy traller osv.. Heldigvis sto bilen i denne tråden i garasjen til foreødrene mine, slik at vi fikk plass til e46 m3 en på løftebukken.. Verkstedet brant ned 12.12.12, årsaken var som sakt over her en bygg varmer ifra jula som var kjøpt 11.10.12 eksploderte. Spesial teknikere fra politi og brannvesen holder på å granske varmeren, i håp om å klare å bevise feil på den, sånn at jeg kan gå til sak mot jula.

All hjelp og støtte jeg har fått i tiden etter brannen var helt enorm. Noen kompiser hadde startet en hemmelig facebook gruppe som fikk over 120 medlemmer der di samlet inn penger, så lille julaften fikk jeg ny stor verktøy vogn og annet verktøy som vinkel sliper, kompressor osv osv til en verdi av nermere 40 tusen, garnes racing donerte tig og mig sveise apparat, levanger bil elektro og tevo dekk ålesund ga 4 slicks jul med felger og en av beste kompisene donerte skyline sin.. Så nå sitter jeg med mykje nytt utstyr, ny bil osv osv, men uten lokale å holde til i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...