brunsame Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 Noen som har 17" og 18" hjul å selge veldig billi nå når alt jeg hadde av felger har brent opp? Utsjående spiller ingen rolle da di skal lakkes!
///MoePower Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Dette hørtes jo helt for jævlig kjipt ut!! Hvilken av dieselvarmerene fra jula var det som eksploderte? Har nemlig en slik en i garasjen selv, og dette gjør meg bekymret!
Eksos Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Hmmm, hva legger du i veldig billig? Har to sett 18", trenger ikke beholde begge... 18" M3 Replica er det vell sannsynligvis som blir solgt...
brunsame Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 Ja er jævlig kjedlig.. Var den røde, meec eller ka d heite.. I billig legger jeg under 1000 kr!
Anders92 Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Smelta d2'ene før du rakk å bruke dem eller? Kjipt når sånt skjer, kan jeg tenke meg!
brunsame Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 D2ene smelta ja! :/ ja, veldig kjedlig dette her..
brunsame Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Nå etter at verkstedet brant ned har økonomien sust nedover, og jeg begynner å vurderer å selge denne om jeg får et bud jeg kan leve med. Grunnen er rett og slett at jeg må ha penger til å få opp et nytt verksted med nytt utstyr osv. Så får jeg heller bygge ny bil når verkstedet er klart.. All info står vell i tråden, men om noen har spørsmål, send gjerne en pm. Alle veit at sanne ting koster, så useriøse bud er vekkastet å komme med. Kan ta verksted utstyr som delebetaling. Dekkomlegger, sveise apparat, balanserings maskin osv osv.. Kom med forslag om noen er intresert!
brunsame Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Skrevet Juni 3, 2013 Ingen som skal ha seg bil? Kan også muligens selges i deler, men da blir motor, gir, mellom aksling og bakstilling beholt..
brunsame Skrevet August 2, 2017 Forfatter Skrevet August 2, 2017 4 år siden sist jeg var inne her når. Morsomt å se tilbake på dette prosjektet som jeg fortsatt angrer bittert på at jeg solgte. Angrer så mye at jeg har kjøpt meg en m50b25, og en m52b28, så nå blir det m50b28 i skyline! Are. og Hawkon88 reagerte på dette 2
brunsame Skrevet August 3, 2017 Forfatter Skrevet August 3, 2017 On 5.8.2011 at 11.39, Kjakan skrev: Dinna nsx'en såg kjent ut! va me en kompis for eit par år sia å kjøpte en 525. Såg også en feit Skyline! Men blir no feit dinna! Ka tall du håpe på da? Den skyline du såg da er den jeg har nå, som skal få seg m50 motor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå