viddi Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 noen som kan svare meg på hvor mye e34`n min er senket?
HMW Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Hva er det egentlig du venter å få som svar her? Tror du virkelig noen klarer å se hvor mange mm bilen din er senket ut fra det bildet? Isåfall blir det ren tipping og ikke noe annet. Finn deg en lik bil med lik dim på hjula og sett den ved siden av? Hvis ikke fjærene er altfor gamle kanskje du finner noe merker på dem. Da kan du jo prøve å søke de opp. Husk at de mest sannsynlig har sunket sammen om det er noe billigmerke. Synes den ser pen ut, ikke for lav få på andre hjul kanskje. Har noen 17" Hartge felger liggende som passer.
vagga Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Min ser ca like høy ut som den.. bare at fjørene er litt slitne... så er jo ikke sikkert den er senket en gang.. ville gjort som tidligere fåreslått å se på fjørene om du kan se noe merke eller noe slikt.. da er det vel kanskje litt lettere å finne ut..
viddi Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 hmmm syns det er rart at den har segget sammen så my
Jan Tore Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 hmmm syns det er rart at den har segget sammen så my Merk; den kan ha sunket, hvis det er gamle fjører.
rollertoy Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Gjettekonkuranse hehe kult... tipper 40/45......
viddi Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 hmmm syns det er rart at den har segget sammen så my Merk; den kan ha sunket, hvis det er gamle fjører. orginal fjærene det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå