rollertoy Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 kjørt livedata med carsoft: Lambda 1 viser 100% varm som kald og signalene viser 0.46V kald og mellom 0.09V-0.90V varm. Lambda 2 viser 0% kald og 21% varm og signalene viser 0.46V kald og 0.49V varm. Ved lambda regulator " not active" vises 1.0V Og ved lambda regulator "active" vises 0.9V Noen som blir klok av dette? Har jeg feil på lambda?
Breitling Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Hvilken bil og modellkode?? Kan skjekke i Autodata hva verdiene skal ligge på
rollertoy Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 Kanskje greit å få med..hehe... litt sent på kvelden.. Det er en E46 `99 M43TU19
Breitling Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Her er verdiene som jeg får opp fra AutoData. Alt ser ut til å være rett, men jeg skjønte ikke det du skriver om "100% varm som kald" og "0% kald og 21% varm", men det kan sikkert noen andre svare på
rollertoy Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 Takk for hjelpen! Mulig jeg har skrevet det litt teit husker ikke helt hva det sto på livedataen og må plugge til pc`n igjen for å se..det blir ikke i dag Er autodata noe man kan laste ned?
Breitling Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Må kjøpes egentlig, men har hørt rykter om at den ligger på den meste kjente x-site´n på nettet, men kan ikke rope ut navnet her pga regler, så du får gjette deg til hvilken side jeg mener
rollertoy Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 Har vel noe med en bukt å gjøre tenker jeg Takk for hjelpen hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå