geda Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 har mangel lapp på bilen.. bilen må vekk pga ny bil.. har ikke tid til å fikse på bilen.. bilen har tidligere vært kjøre skole bil.. kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kash Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Generell info om bilen: rust, dekk, utstyr, km osv..hva er manglene? Flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 På dette grunnlaget kan man vel ikke by så mye mer enn 1500,- tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geda Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 bare for motoren har jg fått bud på 8000k.. og felgene på bilen kjøpte jeg før 2 år sida for 24000k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 vel da er budet mitt på 8000 så slipper du å pelle ut motoren mer info om rust og alle andre mangler er nødvendig ikke vær beskjeden, for du skaffer deg ikke noe bra rykte om du opplyser om mindre rust og mangler og en kjøper reiser for å hente den å det viser seg at den er mye værre en opplyst INFO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benny Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 ga du 24000 bare for felga? .. kom med km stand å litt info da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 de felga kosta kanskje 24 000 i 1988 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 De felga der har aldri kosta 24.000 ny.. Så da er du blitt lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Er det bare jeg som ser at en salgstråd er i ferd med å bli ødelagt av unødvendige kommentarer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Hva med å fortelle hva som er galt med den? Jeg kan være interresert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kash Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Unødvendige kommentarer, joda. Men hva er det vel å ødelegge? Nå er jeg en særing, men jeg mener at det knapt burde være lov å legge inn en annonse her uten de mest grunnleggende av opplysninger så folk kan avgjøre om dette er verdt å bruke tiden på. Er det ikke i selgers interesse å legge frem mest mulig informasjon/bilder så den blir solgt fort, eller kanskje en er ekstra heldig og får en liten budrunde og får litt ekstra spenn ved å vise et lite fnugg av intiativ eller interesse i det en legger ut. Men når det er sagt er alle selvfølgelig i sin fulle rett til å gjøre som de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geda Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 var litt borte... idag kommer jeg med nye bilder av bilen og feila på bilen.. felgene er faktisk så dyrt som jeg sier.. har kvitering på de au.. men men.. kommer med nye bilder og bilde av mangel lappen seinere idag.. seinest kl 2100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg