Clerion Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Har 6 spill jeg ikke spiller for mye for tida. Stuntman, Ignition Need for speed Undercover Gran Turismo 5 Prologue Skate Leisure suit larry, Box office bust (ikke å få tak i i Norge, fett spill med den gammle gode Leisure suit larry om du har spillt noen av spillene før) Resistance, Fall of man Kunne tenkt meg 1500 kr for alle 6, det er 250 kr per spill (= De er som nye, ripefrie, i cover, med manualer og div. Kan også bytte i sommerfelger til E36 =p
wagon Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Mulig jeg tar Leisure suit larry, Box office bust... kommer tilbake til saken straks
Clerion Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 Å? I Norge?? Hva blir det med frakt da?
wagon Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 Å? I Norge??Hva blir det med frakt da? http://www.gamezone.no/aspx/produkt/prd ... plid=38433 Blir litt over 300 med frakt..
Clerion Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 Jøss, trodde ikke det var ute på norske markedet. Nuvel. Happy buying Selger uansett helst spillene samlet. Kan også være intr i å bytte spill med andre
Clerion Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2009 Selges samlet NUH 1000 spenn, ellers 250 kr stk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå