haavco Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Jeg kjøpte meg en e34 og der er det en liten kjørekompjuter med klokke og div.. åså er den helt mørk, du kan se va som står der i lyse men når du slokker lyse så ser du ikke en dritt. Skal det være lys i den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 kan være du må bytte pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavco Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 men sakal det være lys i den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 så vidt jeg veit, så skal den lyse oransje ja noe ala dette: http://www.bmw-repair.com/bm3.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavco Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 ok, andre som hvet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 ja det skal være lys i den. om du har små hender greier du å få den ut ved å ta ut stereoanlegget og så kjenner du en liten hendel i bakkant av ramma til obc.. dra denne frem, og obc kommer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavco Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå