M_kroken Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 her har jeg og kim hentet to "strøkene" eksemplar e30=) en 318 og en 320 med kvasskam. kjøpte også med en 325 motor. disse skal bygges opp som bilcross biler i vinter. 2,5 litern skal ned i den grå bilen, så vist noen har en kvasskam liggende og slenge, er d bare og si ifra. eller en 520 e34 diff med e30 bakende så er jeg interisert=) målet er og bygge en boble knuser. men det skal nok noe til=( he he he. og er noen interisert i bilig ting og tang til e 30 er d bare og si ifra. for disse bilene blir helt ribbet. test sladding av 320'n, låg brett på tørr asfalt også=)
Røren Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 e30 bilcrossbil blir tøfft! Masse bilder er bra!
M_kroken Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 er 3 E30 bilcrosser her fra før. så blir ikke alene=) men skulle fått bildene større=) åssen gjør man det?
winchester Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Har du 51mm fjærbein framme til salgs? 325 bremser bak? E30 cross er helt rått, gleder meg til du får større bilder og fremgang her!
knut_olestad Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Kroken med byggetråd, det kan bli gøy Har som jeg nevnte i den andre tråden en M30B28 med girkasse og ledningsnett om du skulle føle for å bytte ut 2 literen
M_kroken Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 Har du 51mm fjærbein framme til salgs? 325 bremser bak? E30 cross er helt rått, gleder meg til du får større bilder og fremgang her! tvila på at i har d gutt=) sorry.... ja kansje me ska bytte knut. gårn godt denna 2,8l din da?? prøvde 2 litern på bana på bjorli her en dag.. får ribba og gjort den lettere så kommer dette til og gå sjukt godt=)
knut_olestad Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Er jo 184 hk og dreimoment som en liten lastebil Motoren har ikke vært kjørt på et par år, men den gikk da vi plukka den ut. Trenger ny bunnpannepakning og slange mellom innsug og luftmassemåler, ellers er den god. må jo selvsagt sveise nye motorfester og ha større radiator, men det er bagateller.
M_kroken Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 he he he. vi får se da veit du Knut..men konsentrera me først om 2,5 litern. har demontert bilen i dag=) verkstede: så begynte demonteringen. ribba bilen helt på to timer=) enkleste måte å fjerne dashbordet er rå makt=) chlutsen bremse skiver og klosser hvar jo helt nytt på denne bilen=)
knut_olestad Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Du kan jo låne den og sjå ka du fe t, den står jo bare samla støv oppafor so.
M_kroken Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 kansje d... ska kansje enj tur heim i mårra.. kansje i ringe d da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå