plexxipuz Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 har skifta lmm.plugger.ledninger.kamsensor.lambda.tempsensor. tatt diagnoser flere ganger. eneste er om jeg drar av ledningen til tempsensoren som går til ECU funker bilen fint, ellers fusker den ved 5000. så virker for meg at bilen trenger mere bensin? funker fint før motoren når driftemp også. noen som har noen andre tips?
kbteknik Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 hmm bensinfilter? silen i tanken? bensintrykksregulator?
plexxipuz Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 glemte å skrive at jeg har skifta bensinfilter også. men om det hadde vært bensintrykkregulator, hvorfor funker det fint før bilen blir varm da ? hmm
BMW 2002 Fredrik Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Hadde du tatt deg råd til en diagnose kunne det hende at du ikke hadde treng å bytte noen av dine nevnte deler! Kan være at en tempsensor på motor er gåen slik at bilen kjører på med choke og som vil gi fjusking når motor blir varm.
plexxipuz Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 har jo skrevet at jeg har tatt diagnoser flere ganger da? og da kom ikke tempsensoren opp en gang
^th0mas^ Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 Min forrige bil hadde kondens. Den funket fint til den ble varm. Etter den ble varm fjusket den som bare juling.
plexxipuz Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 hmm har egentlig prøvd det også, virkser som det er noe med bensin systemet egentlig men finner ikke ut hva, hehe må være noen som har vært borti samme problem.
^th0mas^ Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 Kanskje du må vurdere å slenge den inn på et verksted.
plexxipuz Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 haha nei det skjer ikke=P mange kammerater som er det så men de skjønner ikke problemet dem heller rart det er når bilen bare blir varm
^th0mas^ Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 Det er ikke et SÅ uvanlig problem, så burde ikke være ekstremt vanskelig for et merkeverksted å finne ut av det, dersom du vil ha en bil som går glatt.
BMW 2002 Fredrik Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 Så ikke før nå at du har tatt diagnose Prøv å bytte tempsensoren på motorblokka...
plexxipuz Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 haha har skrevet at jeg har skifta den også=P skal ikke være enkelt å lese
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå