Skautroll Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 jeg har en 85 320i som er nyoverhalt. fått motoren til å gå fint endelig, men måtte koble opp brebåndslambda, og justere LMM. nå ligger den rundt 13,5 i AF på fullgass Men når den passerer 5000, så er det akkurat som turtallssperren slår inn, og lambdaen viser drittmagert. vet ikke om det er normalt om tenningen kutter? har sjekket bensintrykk, og testet med annen coil og LMM, nye plugger. Noen som vet hva som kan være feilen?
Skautroll Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 siden 320 preface ikke har elektronisk turtallsperre? har vanlig rotor uten i hvertfall. motoren viser ca 104 hk på G-techmåleren ved 5200rpm hvis det hjelper noen.
GeirAndre Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 tja ville sjekket noe så enkelt som tenninga i første omgang.. med tenningslampe så denne ikke er helt på jordet. da vil den sperre tidlig
Skautroll Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 hva skal jeg sjekke på gasssojeldet? Jeg har også litt trøbbel med å finne ut hvor vakumslangene på vakumklokka skal sitte på innsuget og spjellet. tengingene fra online etl og gs viser ikke den type spjellhus jeg har. skal en innpå forran og en bak spjellet eller hva pokker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå