winchester Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Ja, bilen går i nødmodus, du merker gjerne dette ved at bilen fjusker, effekttap o.l. Om du kjører med ødelagt lambdasonde kan katalysatoren din bli ødelagt. En annen ting som kan føre til nødmodus er luftmengdemåleren.
plexxipuz Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 okei skjønner sliter med at bilen min får for lite bensin virker det som har skrevet en annen tråd tidligre her. må prøve å koble ut lambda å se om det funker da elller ikke=)
rollertoy Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Min fikk lite bensin, gikk utrolig dårlig mellom 2-4000 omdr. På min var det LMM.
^th0mas^ Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Sliter med litt av det samme. Ujevn eksos, kanskje høyt bensinforbruk, ustabil tomgang osv. Skal ha diagnose på bilen til uka, til en pris av 1800,- :S
winchester Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 ^th0mas^, hvilken bil er det snakk om? Om det er en av eldre årgang ville jeg heller sjekket om lambdasonden eller luftmengdemåleren var ødelagt selv, og heller ventet med å betalt 1800,- om det ikke var disse to som forårsaket problemene. Bare et råd..
rollertoy Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Hvor bor du ^th0mas^? kanskje noen i nærheten av deg som har "carsoft", da slipper du sikkert veldig mye billigere unna (hvis den tar bilen din da) Eller kjøp deg det selv Jeg kjøpte meg det og laptop til 1400,- da kan du gjøre det selv, så mange ganger du vil... Blir veldig mye billigere i lengden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå