Morty999 Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 noen her som VEIT om jeg kan kjøre med 60-2 tenners reimhjul på veiva og kan kjøre med sekvensiel styring av dyser og samtidig kjøre wasted spark? altså 3 utganger til coiler og 6 kanaler ut til dyser. er dette mulig ?
Sigve_B Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Ja du kan kjøre med 60-2... Andre spørsmålet kommer ann på hvilken haltech modell du har..
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 noen her som VEIT om jeg kan kjøre med 60-2 tenners reimhjul på veiva og kan kjøre med sekvensiel styring av dyser og samtidig kjøre wasted spark?altså 3 utganger til coiler og 6 kanaler ut til dyser. er dette mulig ? Du kan ikke kjøre sekvensielt på dyser med kun 60-2 hjulet. Må ha en Home giver på kammen til det, dette er pga motoren ikke veit om den er på cyl 1 eller 6 med kun 60-2 hjulet. Wasted spark går fint.
Morty999 Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 hvordan må jeg koble dysene for att dette skal virke da? må jeg da koble de 3x3? eller 2x3? jeg har haltech e11v2
Sigve_B Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Anbefaler deg å bare lage en "home" sensor. Ganske kjapt gjort.. Skal du kjøre uten fordeler må du ha en sensor kilde til. Alt dette står jo i haltech manualen
Morty999 Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 jeg håpet å kunne slippe det, pga den motoren jeg kal ha i bilen nå ha "gammel" fordeler. og tenkte å koble så jeg kjører 6 coiler men å koble de på 3 utganger..
Frode_E30 Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 jeg håpet å kunne slippe det, pga den motoren jeg kal ha i bilen nå ha "gammel" fordeler. og tenkte å koble så jeg kjører 6 coiler men å koble de på 3 utganger.. Da kjører du bare 2+2+2 dyser sammen. Hviss du har tenningsrekkefølge 1-5-3-6-2-4, så kobler du: Inj1 - dyse 1+5 Inj2 - dyse 3+6 Inj3 - dyse 2+4 Kalles vel semi-sekvensiellt på haltech. Kjører du multipoint nå eller?
Morty999 Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 jeg kjørte sekvensielt på tenning og dyser, derfor jeg tenkte å kunne slippe å koble om nå som jeg ikke har mulighet til hallgiver grunnet noe deler som blei stjålet i helga. men da får jeg bare koble litt da:P hehe
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 Du trenger nok ikke å koble om dysene. Er bare å velge semi sequential på fuel setupn. Men tenninga må kobles litt på, som du hadde tenkt.
Morty999 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 ok, så hjernen klarer å bkoble sammen dysene selv? tenninga er grei, der kobler jeg coil 1-6 2-5 3-4 ? regner det stemmer da veiva er lik hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå