Lianes Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Selges, gi bud. Lav komp stempel ? Vilken modell ? km stand? ++ Litt info ha vår greit.
Simon S Arvesen Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 Selges, gi bud. Lav komp stempel ? Vilken modell ? km stand? ++ Litt info ha vår greit. Vanlig komp, lik 325, usikker på eksakt. kan sjekke motor nr senere.
Stian Børresen Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Er dette en 325e motor uten topp eller er det en ferdig bygd i-motor til 2.7 som bare mangler topp?
Lianes Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Selges, gi bud. Lav komp stempel ? Vilken modell ? km stand? ++ Litt info ha vår greit. Vanlig komp, lik 325, usikker på eksakt. kan sjekke motor nr senere. Okej, pris på blokka då? Ok stand ellers? har du kjørt med den ? (seff når der var topp på den )
Simon S Arvesen Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 325e blokk? Hvor mye? Kan hente. Er 325 e blokk ja, 4000 ved hurtig handel!
jorg1s1 Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 Og om noen skulle ønske seg en 325e topp også så har jeg en liggende som har gått ca 148.000 km (kan "dokumenteres" med ETA speedometeret fra bilen den kom fra). Mangler bare toppdekselet, ellers komplett og i god stand.
Bmwe30coupe Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 hei, er en 325e sprekere enn en vanelig 325? har ikke så mye peiling på dette går det ann å bare sette på en 325 topp? eller ?
Stian Børresen Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 En 325e er en motor med noe lavere effekt enn en 325i derav "e". Er noe med veiva og div andre småting som jeg ikke husker i farten. Men har du en 325e motor så har du vel turtallskutt rimelig tidlig (rundt 5000rpm) så det er ikke noe ræser akkurat, men om du derimot monterer en 325 "i" topp på den bunndelen begynner det å hjelpe fryktelig;) Da får du en 2.7liters motor som ligner på Alpina sin 2.7 som ble produsert tidligere. En slik motor er meget morsom og ved å montere chip,kam og et godt grenrør med tilhørende eksos så klarer man fint 210hk+ alt etter tilstand på delene. Fin motor til å herje litt med ;D
Simon S Arvesen Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 Har nå sjekket motor nr, 27 6 k b 2245625 9
Rotax8 Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 En 325e er en motor med noe lavere effekt enn en 325i derav "e". Er noe med veiva og div andre småting som jeg ikke husker i farten.Men har du en 325e motor så har du vel turtallskutt rimelig tidlig (rundt 5000rpm) så det er ikke noe ræser akkurat, men om du derimot monterer en 325 "i" topp på den bunndelen begynner det å hjelpe fryktelig;) Da får du en 2.7liters motor som ligner på Alpina sin 2.7 som ble produsert tidligere. En slik motor er meget morsom og ved å montere chip,kam og et godt grenrør med tilhørende eksos så klarer man fint 210hk+ alt etter tilstand på delene. Fin motor til å herje litt med ;D øker man ccm med og sette på en "i" 885 topp på en "e" bunndel? hørtes rart ut:P men kan sikkert stemme:)
winchester Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 En 325e er en motor med noe lavere effekt enn en 325i derav "e". Er noe med veiva og div andre småting som jeg ikke husker i farten.Men har du en 325e motor så har du vel turtallskutt rimelig tidlig (rundt 5000rpm) så det er ikke noe ræser akkurat, men om du derimot monterer en 325 "i" topp på den bunndelen begynner det å hjelpe fryktelig;) Da får du en 2.7liters motor som ligner på Alpina sin 2.7 som ble produsert tidligere. En slik motor er meget morsom og ved å montere chip,kam og et godt grenrør med tilhørende eksos så klarer man fint 210hk+ alt etter tilstand på delene. Fin motor til å herje litt med ;D øker man ccm med og sette på en "i" 885 topp på en "e" bunndel? hørtes rart ut:P men kan sikkert stemme:) Det stemmer, for 325e toppen er laget for å være økonomisk, derav bruker mindre drivstoff, har mindre hester og kutter på 5500 RPM. Laget for folk som ikke drar ut girene, hehe. Kan fort få over 200 hester på 325e blokker ved bytte av veiv, kam etc som nevnt tidligere.
plumbo79 Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 En 325e er en motor med noe lavere effekt enn en 325i derav "e". Er noe med veiva og div andre småting som jeg ikke husker i farten.Men har du en 325e motor så har du vel turtallskutt rimelig tidlig (rundt 5000rpm) så det er ikke noe ræser akkurat, men om du derimot monterer en 325 "i" topp på den bunndelen begynner det å hjelpe fryktelig;) Da får du en 2.7liters motor som ligner på Alpina sin 2.7 som ble produsert tidligere. En slik motor er meget morsom og ved å montere chip,kam og et godt grenrør med tilhørende eksos så klarer man fint 210hk+ alt etter tilstand på delene. Fin motor til å herje litt med ;D øker man ccm med og sette på en "i" 885 topp på en "e" bunndel? hørtes rart ut:P men kan sikkert stemme:) Bilen heter 325e men motoren heter m20b27.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå