Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Selges, gi bud.

Lav komp stempel ? Vilken modell ? km stand? ++

Litt info ha vår greit.

Vanlig komp, lik 325, usikker på eksakt. kan sjekke motor nr senere.

Okej, pris på blokka då? Ok stand ellers? har du kjørt med den ? (seff når der var topp på den )

Skrevet

Og om noen skulle ønske seg en 325e topp også så har jeg en liggende som har gått ca 148.000 km (kan "dokumenteres" med ETA speedometeret fra bilen den kom fra). Mangler bare toppdekselet, ellers komplett og i god stand.

Skrevet

En 325e er en motor med noe lavere effekt enn en 325i derav "e". Er noe med veiva og div andre småting som jeg ikke husker i farten.

Men har du en 325e motor så har du vel turtallskutt rimelig tidlig (rundt 5000rpm) så det er ikke noe ræser akkurat, men om du derimot monterer en 325 "i" topp på den bunndelen begynner det å hjelpe fryktelig;)

Da får du en 2.7liters motor som ligner på Alpina sin 2.7 som ble produsert tidligere. En slik motor er meget morsom og ved å montere chip,kam og et godt grenrør med tilhørende eksos så klarer man fint 210hk+ alt etter tilstand på delene.

Fin motor til å herje litt med ;D

Skrevet
En 325e er en motor med noe lavere effekt enn en 325i derav "e". Er noe med veiva og div andre småting som jeg ikke husker i farten.

Men har du en 325e motor så har du vel turtallskutt rimelig tidlig (rundt 5000rpm) så det er ikke noe ræser akkurat, men om du derimot monterer en 325 "i" topp på den bunndelen begynner det å hjelpe fryktelig;)

Da får du en 2.7liters motor som ligner på Alpina sin 2.7 som ble produsert tidligere. En slik motor er meget morsom og ved å montere chip,kam og et godt grenrør med tilhørende eksos så klarer man fint 210hk+ alt etter tilstand på delene.

Fin motor til å herje litt med ;D

øker man ccm med og sette på en "i" 885 topp på en "e" bunndel? hørtes rart ut:P men kan sikkert stemme:)

Skrevet
En 325e er en motor med noe lavere effekt enn en 325i derav "e". Er noe med veiva og div andre småting som jeg ikke husker i farten.

Men har du en 325e motor så har du vel turtallskutt rimelig tidlig (rundt 5000rpm) så det er ikke noe ræser akkurat, men om du derimot monterer en 325 "i" topp på den bunndelen begynner det å hjelpe fryktelig;)

Da får du en 2.7liters motor som ligner på Alpina sin 2.7 som ble produsert tidligere. En slik motor er meget morsom og ved å montere chip,kam og et godt grenrør med tilhørende eksos så klarer man fint 210hk+ alt etter tilstand på delene.

Fin motor til å herje litt med ;D

øker man ccm med og sette på en "i" 885 topp på en "e" bunndel? hørtes rart ut:P men kan sikkert stemme:)

Det stemmer, for 325e toppen er laget for å være økonomisk, derav bruker mindre drivstoff, har mindre hester og kutter på 5500 RPM. Laget for folk som ikke drar ut girene, hehe. Kan fort få over 200 hester på 325e blokker ved bytte av veiv, kam etc som nevnt tidligere.

Skrevet
En 325e er en motor med noe lavere effekt enn en 325i derav "e". Er noe med veiva og div andre småting som jeg ikke husker i farten.

Men har du en 325e motor så har du vel turtallskutt rimelig tidlig (rundt 5000rpm) så det er ikke noe ræser akkurat, men om du derimot monterer en 325 "i" topp på den bunndelen begynner det å hjelpe fryktelig;)

Da får du en 2.7liters motor som ligner på Alpina sin 2.7 som ble produsert tidligere. En slik motor er meget morsom og ved å montere chip,kam og et godt grenrør med tilhørende eksos så klarer man fint 210hk+ alt etter tilstand på delene.

Fin motor til å herje litt med ;D

øker man ccm med og sette på en "i" 885 topp på en "e" bunndel? hørtes rart ut:P men kan sikkert stemme:)

Bilen heter 325e men motoren heter m20b27.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...