tool-nes Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Er det noen tips eller råd folk har å komme med når det gjelder å demontere topp på en m50b25? regner med at jeg må løsne i kryss for å ikke dra toppen skeiv, men er det flere tips? Noe jeg må gjøre for å ikke ødelegge noe..?
tool-nes Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 Hvordan gjør jeg det? Glemte igjen Haynes boka, så spør her i tillegg til å søke rundt på nettet
sector59 Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 du setter en spesiell bolt i svinghjulet. diameter på M10 så overgang til M8 som går i hullet på svinghjulet. Du finner et Ø/D merke på triggerhjullet. må og huske på å løsne/stramme kammene gjevnt. eg har ikke klart å knekt dem men andre har.
Azeton Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Demontere er ikke så mye og tenke på egentlig. Bare skru ut alt som gjør at du ikke får toppen av? Noe spesielt du tenkte på? Justere inn kan du gjøre når du skal sette sammen igjen.
tool-nes Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 Når jeg tenker meg om, så skal kammene ut uansett.. Skal vel i doble innsugskammer, og bytte ventiltetninger og slikt. Så det med null-posisjon tror jeg ikke jeg trenger å tenke på. Hørte noe om at man skulle løsne toppboltene med en gitt nm i kryss, of fortsette sånn rundt til var skrudd opp, dette for å ikke gjøre toppen skeiv. Så var hovedsaklig sånne ting jeg tenkte på. Men alle råd og tips mottas med stor takk Er første gangen dette, så all hjelp er god hjelp
sector59 Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 er ikke super nødvendig når du skal ha toppen av, men spiller en større rolle når du skal ha den på. Et annet tips: vis du skal prøve å sette rekord på topp pakningskifte, IKKE bruk muttertrekker(var 12v) til å montere med. Blei ikke noe rekord den dagen gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå