Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen tips eller råd folk har å komme med når det gjelder å demontere topp på en m50b25?

regner med at jeg må løsne i kryss for å ikke dra toppen skeiv, men er det flere tips?

Noe jeg må gjøre for å ikke ødelegge noe..?

Skrevet

du setter en spesiell bolt i svinghjulet. diameter på M10 så overgang til M8 som går i hullet på svinghjulet. Du finner et Ø/D merke på triggerhjullet.

må og huske på å løsne/stramme kammene gjevnt. eg har ikke klart å knekt dem men andre har.

Skrevet

Demontere er ikke så mye og tenke på egentlig. Bare skru ut alt som gjør at du ikke får toppen av? :wink:

Noe spesielt du tenkte på?

Justere inn kan du gjøre når du skal sette sammen igjen.

Skrevet

Når jeg tenker meg om, så skal kammene ut uansett.. Skal vel i doble innsugskammer, og bytte ventiltetninger og slikt. Så det med null-posisjon tror jeg ikke jeg trenger å tenke på.

Hørte noe om at man skulle løsne toppboltene med en gitt nm i kryss, of fortsette sånn rundt til var skrudd opp, dette for å ikke gjøre toppen skeiv.

Så var hovedsaklig sånne ting jeg tenkte på.

Men alle råd og tips mottas med stor takk :)

Er første gangen dette, så all hjelp er god hjelp :)

Skrevet

er ikke super nødvendig når du skal ha toppen av, men spiller en større rolle når du skal ha den på. Et annet tips: vis du skal prøve å sette rekord på topp pakningskifte, IKKE bruk muttertrekker(var 12v) til å montere med. Blei ikke noe rekord den dagen gitt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...