chrio Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 ja det sier vel seg selv. hvor jeg kan få kjøpt bare glassene på lyktene til E30?
rolfi Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Du kjøper hele lykta ny. Jeg ser ikke hva du skal med kun glasset. koed.no gsbildeler.no
chrio Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 holder på med noe greier da vettu. trenger bare glassene. vil ikke kjøpe hele lyktene. må jo være et sted om det ikke er i norge som man får kjøpt bare glassene?
Esbos Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Se om du kan finne en e30 delebil her inne og send pm til eieren. Ellers har du alltids ebay og skrap..
bmwhans Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 jeg har 3 lykter du kan få billig. Bare ta av glassene og kast resta.
chrio Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 vis du får tatt ut glassene kjøper jeg dem? har tatt ut ett glass fra en lykt og det gikk bra men neste glasset knuste. de er limt så er ikke alltid de er like villige til å løsne.
bmwhans Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 du kan få de billig og prøve sjøl. visst jeg ødelegger de så har jeg lissom ødelagt de for ingen nytte.
chrio Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2009 jan det er sant:P jeg kan heller kontakte deg vis jeg ikke finner noen annen løsning;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå