SteffenM2 Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 http://bat.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Pris er diskuterbar ved hurtig avgjørelse!
lloydsb Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 vil bare si at dette er en fugtveit\fantic ikke en hurrycane 370.. de er jo nokså like, men ikke en hurrycane.. kan sammenlignes(like god forsåvidt)
SteffenM2 Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 Hei. Dette har jeg fått svar på 100 tusen ganger, og nei, dette er ingen fugitive, dette er, hvis du leser annonsen SPORT versionen til Hurrycane 370. Forskjellen er LITEN, men den har en opphøyning på dekk, samt litt andre forskjeller. Fugitive har ikke dette. Så nei, dette er nokk en Hurrycane 370 Sport. Har snakket med en som solgte disse båtene for mange år siden, det var han som bekreftet dette.
carlhaakon Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Tror nok selger har rett her ja. kjørt en slik båt selv som var Hurrycane, men som sagt det er vel også veldig like fugtveit\fantic. uansett så er vel dette en morsom båt uansett hvilke merke lykke til med salget
lloydsb Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 ok, jaja. syntes ikke forskjellen er så liten akkuratt, ser jo lett forskjell. men gidder ikke diskutere syntes bare den er så mye mer lik en fugitive.. jeg vet hvertfall hva det er. free bump, morro båter
SteffenM2 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 Takk for bump Prisen er diskuterbar ved kjapp avgjørelse!
SteffenM2 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 Jeg har sett folk ha helt opp til 60hk på disse, men det blir drøyt.. Jeg vil si MAKS 50, men 40 er nok ideèlt. Da går disse båtene SKAM bra! Den jeg hadde, var en lettere utgave av denne, og med 18hk, heisa motor og maks tilting så klarte jeg 30knop på gps.
BmwKlovn Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Litt ot.. Ang motor kan du ha så stor motor du bare vil, mulig en 225 kunne blitt stort, men ellers får du på det meste, og det er igrunn bare deg selv som setter grenser! Slå til folkens, artig leketøy med Yamaha 90 sikkert!
SteffenM2 Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2009 Litt ot..Ang motor kan du ha så stor motor du bare vil, mulig en 225 kunne blitt stort, men ellers får du på det meste, og det er igrunn bare deg selv som setter grenser! Slå til folkens, artig leketøy med Yamaha 90 sikkert! Akterspeilet her orginalt gir seg med 60. Vi prøvde 90 på først, ingen av disse båtene, båten gikk rundt da vi la den ut og sank..
BmwKlovn Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Det må seff forsterkes og rumpa må jo bygges endel om slik at den kan ligge dypt med rumpa uten å ta inn vann når den ikke er i fart. Men hvis det blei helt feil er det greit. Har en som likner med 70, men kunne hatt myye mer!
SteffenM2 Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2009 Hehe, med litt HEFTIGE modifkasjoner, så kan det nok gå med relativt stor motor, ja. Men alerede med 60 og cliveland propell så ble den ganske sprelsk av seg! Det som er fint med denne er at de ikke vingler, pga. "vingene". Når du først får den opp i en bra hastighet med 60, da er den som en drøm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå