jallaask Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 jeg har en 328i som er montert m3 bremser på fremme og bak. men det jeg lurer på er om jeg må bytte bærearmene bak til m3 for å få handbrekke til å virke. handbrekken virket ikke når jeg kjøpte bilen. etter at jeg hadde bilen oppe for å se på det, ser jeg at bremse sjoldet er noe vekkbøgd. noen som har erfaring me dette? takker for svar!
Breitling Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Skal ikke være noe forskjell på bærearmene bak nei. Regner med at M3 har andre foringer, men noe annet skal det ikke være. Har du hatt av bremseskivene bak for å skjekke trommelen/bremsesko og diverse??
jallaask Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 har ikke hatt av noe enda... ville spørre litt rundt for å se om det er noe eg må ha tak i... skal skru av i morgen å se hva som gjør at det ikke funker..... ville sjekke først grunnet at jeg ser av bremsesjoldet er litt vekkbøyd og vart da litt tvilende
jallaask Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 andre som ha noe erfaring med dette??
Wendel Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 Såvidt jeg vet må du bytte til m3 bremsebånd etc pga størrelse for å få det til å funke. Dette er ikke en bolt on løsning. Jeg fjærna bare alt som hadde med håndbrekk å gjøre jeg. Men har også hørt om noe adapter greier som skal funke
jallaask Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2009 ok. så me andre ord er det beste å skifte bæreamer til m3. jeg skal vertefall ha handbrekke til å fungere. så for at det skal være bolt on må jeg ha m3 bærearmer?
jallaask Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 bump... noen som vet nøyaktig fremgangsmåte på problemet mitt??
brunsame Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 Skal ikke være noe forskjell på bærearmene bak nei. Regner med at M3 har andre foringer, men noe annet skal det ikke være.Har du hatt av bremseskivene bak for å skjekke trommelen/bremsesko og diverse?? Jo, bærearmene er forsjellig.. men skal gå an å bare lage et nytt hull å stikke wiren gjennom:s
Olelink Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 Skal ikke være noe forskjell på bærearmene bak nei. Regner med at M3 har andre foringer, men noe annet skal det ikke være.Har du hatt av bremseskivene bak for å skjekke trommelen/bremsesko og diverse?? Jo, bærearmene er forsjellig.. men skal gå an å bare lage et nytt hull å stikke wiren gjennom:s Kan bekrefte at bærearmene er forskjellige på M3 og non-M3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå