Bmw_325i_ Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 har en e30 touring liggende på autodb med følgende budrunde.. fått noen greie bud, men hva mener bimmersfolket denne kan være verdt? legger ut link til annonsen fra autodb http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1254749362 mvh Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe1234 Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Solgte omtrent maken bil for en måneds tid siden for bra pris. Ser ikke bort i fra at du kan få opp mot 30, om ikke mer Edit: Om den er like bra som det ser ut til på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 den er hel å pen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Selg felgene løst og bilen for seg selv.. Det tror jeg du vil sitte igjen med mest for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 tenkt tanken.. men får jeg over 25 000,- me felger så er den solgt jeg må ha stor bil i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Hvor er det du holder til henn i buskerud? kjempe pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 modum/simostranda holder jeg til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Jaok:) så veldig ryddig ut på bildene hvertfall, og er på utkikk etter e30:).. men må nok først få solgt unna e34'en først gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 den er hel å pen, men den er ikke "strøken" i lakken.. ganske grei, men litt småtteri. ellers så er den forholdsvis platerett, men er a litt småting. er en 93mod med orginal lakk. men den er tatt godt vare på mtp rust så er det bakluka kun som har fått det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå